We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova i la Geltrú voor je op een rij gezet:

Reviews over Vilanova i la Geltrú

Fam Budding,
    1-2-2019

Super leuke camping en sfeer is goed.

We hebben alleen last van duiven gehad, de boom die naast onze vouwwagen stond zat een nest in. Dus vouwwagen onder de poep. Dit vond de camping erg en hebben ons dit jaar gratis een week aangeboden ( hier hebben we niet naar gevraagd maar kwam van hun af ) en hun excuus ervoor terwijl zij er niks aan kunnen doen. Echt top geregeld van hun. Ze nemen je klacht dus heel serieus. Veel te doen voor kinderen en het eten is goed. Sanitair is goed. Kortom, hele mooie, gezellige camping met vriendelijk personeel. Na 23 uur is het ook rustig op de camping. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Supercamping

Robertus Hogendorf,
    28-1-2019

Het is geweldig en een bijzonder goede service Ook om te overwinteren, wat wij hebben gedaan😎😎😎

Gereisd met partner in december 2018

Het verblijf is voor ons elk jaar fantastisch

Henk Dallinga,
    26-1-2019

Verblijf van 30-12-2018 tot 16-03-2019 met camper en tent.

Bij de prijs inbegrepen: Elektra, overdekt zwembad en sauna.

Sanitair is uitstekend, wordt 4 keer per dag schoongemaakt.

Bij de ingang start een busverbinding naar Vilanova en een naar Barcelona.

De camping (het vakantiepark) ligt op een heuvel en biedt naast zwemmen ook nog minigolf, tafeltennis, en indoor nog enkele speelmogelijkheden.

Er is een restaurant , een winkel en ook nog een wasserij.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldige camping

Alferink,
    23-1-2019

Heerlijke camping veel te doen

En een heerlijk zwembad met alles erop er aan

Gereisd met partner in januari 2019

Fijne camping!

Jansen,
    12-1-2019

Top tijd gehad! leuke camping en La Dorada Home gehuurd, extra leuk met fietsen. Het was prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest. Het is een grote camping met van alles erop en eraan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018