We hebben een aantal aanbieders voor Vijlen voor je op een rij gezet:

Reviews over Vijlen

Prima

kees,
    9-9-2018

Mooie camping en prachtige omgeving. Minpuntje 15,00 betalen voor Wifi die niet goed werkt.

Gereisd met partner in september 2018

Prima camping in prachtig gebied

KW,
    26-8-2018

Zeer nette, schone camping. Eigenaar heeft zn zaakjes goed voor elkaar. Twee toiletgebouwen, waarvan een iets verouderd, maar goed onderhouden dus prima. Ruime plaatsen en mooi uitzicht. Neem extra haringen mee want de grond is keihard. Horeca bij de camping is goed voor elkaar, maar de bediening is niet te snel en laat qua vriendelijkheid te wensen over. Correct maar zonder flair is de juiste omschrijving. De plek waar je zit is fenomenaal. Op oude kinderkopjes tussen twee vakwerkhuizen. Leuk gedecoreerd en aangekleed. Zoals gezegd, ziet er prachtig uit, maar beleving vanuit het personeel kan beter. Openingstijden van horeca zijn alleen tijdens het hoogseizoen, erg jammer. Omgeving is prachtig. Fietsen kan alleen als je een ebike hebt, maar als je je racefiets meeneemt heb je een fantastisch trainingsgebied om je heen voor prachtige tochten. Veel te doen in de omgeving. Animatie erg leuk, speeltuin gedateerd maar voldoet. Klein zwembad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Jaspers,
    22-8-2018

In de boerderijwoning een prachtige week gehad.

Mooie lokatie, geweldig huisje. Ruim, licht, smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien. Prachtige eigen tuin aan de overkant van het landweggetje, met een fenomenaal uitzicht.

Eigenaar zeer gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne familie camping in een mooie omgeving!

Peter,
    13-8-2018

Mooie camping waar genoeg te doen is in de omgeving.

Wij hebben een top week gehad!

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam ondanks de drukte!

Hier word met hart en ziel gewerkt om het iedereen naar zijn zin te maken.

Overdag kun je lekker lunchen bij de taverne, s'avonds prima snackbar met zelfgemaakte pizza's en menu's.

Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping

Dongen,
    30-7-2018

Mooie camping. Prachtige omgeving, vooral als je wilt wandelen of fietsen. Fijn zwembad. Gezellig terras. Eetgelegenheid is prima. Vriendelijke personeel. Mooie speeltuin. Overzichtelijke camping. Dit is fijn voor jonge kinderen.

Douchen met muntjes. In de meivakantie waren er wel veel wat oudere mensen ipv mensen met jonge kinderen. En er zijn aardig wat vaste plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018