We hebben een aantal aanbieders voor Vierhouten voor je op een rij gezet:

Haast een eeuw Saxenheim,later de naam Samoza..oud

Bernadette Van Oosterbaan-vestergaard,
    17-1-2019

Heb maar een datum ingevuld,ben zelf 70.mijn ouders zijn al lang overleden

Waren een van de eerste huurders op Saxenheim.fam menger ome Jan en zijn vrouw

Ieder jaar tot mijn 21e jaar in de apenkooi,naast ons fam van Olphen uit Deventer

Daarna ik zelf met mijn kinderen huisje of tent,genoten box buiten lekker spelen

Nu?Mijn 45jarige zoon,jawel met mijn kleinkinderen naar Samoza,dat is vanaf1938 tot heden,haast 100 jaar!!!Genoten en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Fantastische service

Jenny de jong,
    7-1-2019

Met een grote groep vrienden 17 volwassenen en 15 kinderen tussen de 0 en 6 jaar verbleven in accommodatie de Korenbloem. Perfect.

Incl. catering, was allemaal erg goed geregeld.

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooie camping op de Veluwe

Jwf De ruijtee,
    29-10-2018

Mooie schone kamping, loop zo de Veluwe op vanaf de camping. Enige min punten vond ik dat er geen toilet papier hangt en deze zelf megezeuld moet worden (vind dit erg jaren 80). En jammer dat de camping voor het merendeel vol staat met seizoen/vaste plaatsen, wat vaak de sfeer niet ten goede komt. Heb dit in oktober niet zo ondervonden omdat er bijna niemand was. En hebben een prima vakantie gehad op samoza. Heb overigens ook op de enquête die wij hebben ingevuld keurig een reactie gehad met antwoorden op de door ons ervaren gebreken, wc papier hangt men niet meer omdat mensen er schijnbaar een bende van maakte. (Hier kan ik me dan ook in vinden). En over de seizoens plaatsen, daar zijn ze mee bezig om dit zoveel mogelijk te scheiden van elkaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Petra van Kampen,
    16-10-2018

Heerlijke rustige camping met een hele goede bistro erbij. Direct aan de heidevelden en bossen gelegen. Sanitair mooi en netjes. Mooie fietsroutes die bij de camping beginnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Uitstekend!

Rien Wiegers,
    15-10-2018

Kleine rustige camping met ruime plaatsen. Zeer verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren. Uitstekende ligging, met goede fiets- en wandelmogelijkheden. De aanwezigheid van de bistro is een pluspunt.

Gereisd met partner in juni 2018