We hebben een aantal aanbieders voor Viareggio voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Viareggio voor je op een rij gezet:

Reviews over Viareggio

Wij gaan hier zeker vaker komen de komende jaren.

Jeroen Halkes,
    20-8-2018

Geweldig ontvangst aan receptie. De 17 dagen dat wij hier waren alleen maar vriendelijkheid en behulpzaamheid. Kampeerplaatsen niet ruim maar passend voor 5.5 m caravan, tent en luifel. Sanitair perfect. Gratis warme douche, nagenoeg 20 uur schoonmaak aanwezig. Nooit rijen. Restaurant prima. Zeer vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Zwembad meer dan perfect: 25 m bad en kinderbad open van 10.00 tot 19.00. ligging t.ov. omgeving: 10 minuten fietsen van gratis strand, 15 minuten fietsen van haven, boulevard en centrum. Supermarkt en bank op 5 minuten fietsen. Dorp Torre del Lago met puccini openlucht theater op 20 minuten. Pisa 20 minuten met auto, Lucca 30 minuten met auto

De verhalen m.b.t geluidsoverlast van de trein niet serieus nemen. Echt geen last.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed te doen, levendige camping

René,
    16-8-2018

We zijn hier 1 week geweest tot 16/8. Camping met veel kleine plekken. Te klein voor caravan langer dan 4.5mtr opbouw. Er zijn een paar grote plekken. In hoogseizoen rumoerig, wel gemoedelijk. Langs de achterkant vd camping loopt een lawaaiige weg, langs een zijkant zijn de toiletten vd camping ernaast, ook snachts lawaai. Eerste 11 (van 17) gangpaden zijn voor vaste plekken vd Italianen. Deze caravans zijn overkapt met frame en zeil. Lijkt op vluchtelingen kamp. Geen moment onprettig gevoeld hierdoor, de Italianen zijn druk en best vriendelijk.

Camping ligt op 1 km van strand. Er is een pendelbus. Dicht bij Pisa en Lucca. Er zijn winkeltjes en afhaal eten. Toiletten zijn ondanks intensief gebruik behoorlijk schoon. Boven verwachting.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuk voor een keertje

Esther,
    15-8-2018

Camping is qua ligging niet ideaal met kleine kinderen, te ver van het strand en n dorpje. Ok er rijdt wel n pendelbusje van de camping. Sanitair wat verouderd met douchemuntjes maar soms toch koud water. S Avonds langs de weg vd camping (overigens 3 campings naast elkaar) in de bossen gebeuren er dingen die je liever niet wil dat je kids meekrijgen en wat schreeuwerige harde animatie van de campings. Camping was wel verzorgd, winkeltje, lekker eten te krijgen etc.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeer goed verblijf op enkele dingen na..

Peter,
    7-8-2018

Wij gaan al jaren naar campings maar hebben nog nooit voor een ligstoel rond het zwembad moeten betalen, dit vond ik er echt over (en die contstante controle of je wel betaald hebt voor die stoel).

Het huisje was wel super in orde, al bij al wel super goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige goedkope camping

Judith,
    29-7-2018

Gezellige goedkope camping. Wij hadden een bungalow voor 6 pers. dus voor ons groot genoeg. De WiFi werkte bijna niet, jammer. Het restaurant was redelijk maar mijn partner had zijn gerecht al op en ik moest nog beginnen. De bus naar het strand was echt nodig en rijdt ook extra met drukte. Een heerlijke vakantie gehad maar stadje en restaurants hadden dichterbij moeten liggen.

Gereisd met partner in juli 2018