Sorteren

campings Veneto

Reviews over accommodaties in Veneto

kortom fantastisch komen zeker nog terug!

hoobergs chris
    29-9-2018

wij hadden een chalet geboekt voor 7 personen(giove XXL).deze was mooi proper ingericht 2 badkamers(groot terras).de zwembaden fantastisch!de pizza vonden we niet lekker,de boodschappen gedaan in de coop in chioggia,de speeltuin is ook vernieuwd(trampolines en nieuwe springkastelen)he enige minpunt vond ik dit jaar was de wasplaats(te weinig wasmachines en droogkasten)vooral voor grote gezinnen toch een must.de sanitaire gebouwen proper onderhouden.in de direkte omgeving is er niet veel te doen dat wisten wij aangezien het de 3de keer is dat we zijn gekomen.je hebt wel veel voor de kids op de camping!we komen met veel plezier terug naar deze camping!

super!

familie both
    26-9-2018

Wij zijn net terug gekomen van deze mooie camping. Wij zaten heel centraal, vlakbij het zwembad en vlakbij de supermarkt van de camping. De supermarkt is behoorlijk duur maar voor de iets wat kleinere boodschappen hebben ze er vanalles. In de nabijgelegenheden dorpjes heb je de aldi of de lidl voor de goedkopere boodschappen. Dit is een erg leuke camping voor kinderen, leuk animatie team met een mini disco 's avonds, mn dochter van 3 was er niet weg te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Goede schone camping, maar groot..

Ingmar Poelhuis
    24-9-2018

Een zeer grote camping maar komt niet zo over, sanitair netjes schoon en wordt goed bijgehouden. Zwembad super en voor de kleintjes een mooi piratenschip. Strand ook mooi schoon en loopt geleidelijk af. Staanplaatsen voorzien van sproei-systeem tegen de muggen en dit werkt goed. (Niet meer last dan op andere plaatsen in Italië) Jammer dat voor lunapark extra moet worden betaald. Omgeving is niet de mooiste van Italië.

Absolute aanrader

Manon
    24-9-2018

Wij zijn afgelopen augustus 2 weken met 6 personen naar Altomincio Familiy Park geweest. Ons gezelschap bestond uit 3 volw (2 65+ers en 3 kinderen van 8, 10 en 12 ).

Wij hadden (bewust) geboekt bij een kleinere touroperator. Dit is ons uitermate goed bevallen. Erg goede service. Zij hebben ca 15 stacaravans op deze camping, maar wel op de beste plekken. Vrij uitzicht (over de daken van andere caravans) en fantastische ligging. Alles op loopafstand, geen gedoe met het treintje en ook ver genoeg van de animatie om er 's avonds niet gek van te worden. Er zijn veel caravans op het terrein met een beduidend mindere ligging.

Het zwembad met de glijbanen is geweldig, ook voor tieners. Bij minder warm water koelt het water wel snel af. Omgeving is prachtig. Meerdere supermarkten in de buurt. Animatie is leuk, maar niet hoogstaand. Afhaalmaaltijden zijn oke. Hele camping goed verzorgd en schoon.

Prima

Carlijn Jansen
    23-9-2018

Prachtig verwarmd zwembad, zeer schone camping direct aan het strand. Met de boot naar Venetië en Burano erg leuk! Lekker eten in restaurant op de camping en het is niet duur.

Nadelen: Veel muggen en elke avond harde muziek tot 23 uur. Vanaf half sept. groepen Duitse schooljeugd met de nodige herrie.

Als je op zoek bent naar rust dan is deze camping geen aanrader