Västmanlands

Reviews over accommodaties in Västmanlands

Meevaller

Patricia,
    16-8-2017

Door de slechte reviews waren we bang dat dit de ergste stop op onze rondreis zou worden. Het viel ons alles mee, de meest slechte reviews zijn van 2016 of daarvoor en in de tussentijd is er waarschijnlijk een hoop veranderd. Wij waren in ieder geval aangenaam verrast. Wij hadden een rondreis Zweden geboekt bij de gespecialiseerde touroperator. Herrfallet wordt daar o.a. aangeboden in een rondreis waar bv ook Jalluntofta in zit, naar deze laatste zijn wij als eerste geweest. Ik snap niet dat deze laatste beter beoordeeld wordt dan Herrfallet op Zoover. De huizen zijn vergelijkbaar (Herrfallet heeft alleen geen vaatwasser in het huisje en de douche is wat eenvoudiger). De ligging van Herrfallet is aanzienlijk beter, vanuit het huisje kijk je zo op het meer. Op Herrfallet worden ook veel meer activiteiten aangeboden. Kortom, deze camping verdient absoluut een beter cijfer dan de net geen onvoldoende die hierboven staat! O ja, en degenen die het niet schoon vonden: dat heb je dan te danken aan de vorige huurders. Het wordt veel verhuurd aan Nederlanders en die kiezen er meestal voor om het zelf schoon te maken omdat de schoonmaakkosten aan de hoge kant zijn...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke mooi gelegen camping

Heidi,
    5-1-2017

Vanuit Stockholm kwamen we op deze camping terecht. Een ideale plek om een paar dagen uit te rusten. Mooi gelegen aan het meer, je kunt er fijn wandelen. Er is bij de receptie gratis wi-fi, het sanitair is redelijk en er is 16A stroom.

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping met veel gezelligheid

Heidi,
    9-8-2016

De accommodatie (nr. 6) rook bij aankomst schoon en was dat ook. De bedden zijn goed, er is voldoende bestek en servies. Ook pannen zijn er aanwezig, evenals elektriciteit. Er is echter geen stromend water, maar wel een groot waterreservoir die je naar gelang kunt vullen. De ontvangst op de camping is prima, vriendelijk personeel. Er is een groot zwembad met duikplank, startblokken en een hoge springtoren aanwezig.Ook is er een glijbaan die uitkomt in een ander zwembad en de kleintjes hebben hun eigen bad. Erg leuk,maar wel voor iedereen toegankelijk. Wij waren er bij mooi weer en dan is er geen parkeerplaats meer vrij. Maar wel gezellig. Voor de kinderen was het dikke pret. Er kan ook gemidgetgolft worden.

Op zaterdagavond was er in het restaurant (waar we tegenover zaten met de trekkershut, zo'n 200 meter) een zanger. Bekende liedjes en Zweede liedjes. We konden voor de hut meegenieten. Maar kom je voor de rust, dan moet je deze camping niet hebben. Voor ons was het prima, de kinderen hebben het er erg naar hun zin gehad. Voor de doucheruimte en het toilet krijgt iedereen een pasje. Dat is handig, zo kun je gaan zonder op een ander te wachten. Het sanitair was prima schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie plek en een mooie omgeving.

maaike_hakfoort,
    28-7-2014

Eenvoudige huisjes (erg slechte bedden) op een mooie plek in een mooie omgeving. Er is een leuke speeltuin, kano's en waterfietsen zijn er te huur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima uitvalsbasis voor Power Big Meet in Vasteras

MBV,
    12-7-2013

Camping Skantzobad in Hallstahammer is een vrij grote camping, maar door de diverse velden heeft het toch een gezellige uitstraling. Het grote zwembad direct ernaast is gratis te bezoeken als campinggast en ook voor douchen hoeft niet extra betaald te worden. Vriendelijk en behulpzame ontvangst, zelfs tijdens het weekend van de Power Big Meet. Dit is het drukste weekend van het jaar voor deze camping, maar desondanks prima te doen en voor iedereen wordt een plek gezocht.

Gereisd met partner in juli 2013