• Type accommodatie

Reviews over Valle

Leuk!

Erwin
    12-7-2018

Leuke camping. Ligt mooi aan de rivier. Ruime plaatsen.

Nadeel vonden we dat de receptie niet heel structureel open was. Voelde een beetje dat men er was als er zin was. Afrekenen werd daardoor een uitdaging want steeds was men er niet. Tip voor de eigenaar (Nederlander), breng hier structuur in aan.

Sanitair was schoon maar kwam uit de jaren 70 ofzo

Kleine creatieve groene camping met sfeer

Joris
    13-6-2018

Fijne kleinschalige camping, met zowel hutten als plaats voor campers en tenten. Veelsoortig vermaak op de camping, van konijnen en geiten tot springkussen, volleybalveld, vuurplaats en trampoline in de rivier!

Fijne amicale sfeer, open mensen en geen seizoensplaatsen. De eigenaren zijn Nederlands en organiseren veel, van muziek tot dieren voeren en kinderfeestjes. Echt verantwoorde ondernemers.

Je kunt fietsen huren, er is een kajak die je kunt lenen en een klein winkeltje. In de omgeving zijn veel mogelijkheden voor klimmers.