Valkenburg (aan de Geul)

We hebben een aantal aanbieders voor Valkenburg (aan de Geul) voor je op een rij gezet:

Landal GreenParks

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Je loopt zo naar Valkenburg

Eberson,
    26-11-2018

Super locatie .wij waren met camper vriendelijke eigenaars en alles goed verzorgd en schoon

Gereisd met partner in november 2018

Kom nog een keer terug!

ilona,
    16-8-2018

Ben hier verbleven van 8-8-2018 tm 13-8-2018. Simpele camping maar met, naar mijn idee ruime plekken. En alles wat je eigenlijk nodig bent, aanwezig. Wc, douches, afwasplekken. Valkenburg centrum op loopafstand, en daar valt nog genoeg te beleven. Las van eerdere recensies dat het sanitair niet netjes was, heb een jonge dame vaak genoeg zien schoonmaken, maar als de gasten er zelf een bende van maken, kan die jonge meid er niets aan doen dat het op dat moment niet goed is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige groene rustige camping

carla,
    9-8-2018

Prachtige rustige camping met mooie laantjes met oude kastanje- en eikenbomen. Grote plekken. Sanitair is prima en schoon. In het cafe kun je lekker eten voor een goede prijs. Zwembad is best groot. Het zwembad zou wel wat opgeknapt mogen worden. Wij zijn middels al 3x op deze camping geweest. Op deze camping zou ik het wel 3 weken uithouden en dat kan ik van andere campings niet zeggen. Het is dat we ook graag in het buitenland kamperen anders was deze camping voor mij De camping. Er is een klein winkeltje aanwezig voor de hoognodige zaken en je kan er ook vers brood bestellen maar in de omgeving zijn verschillende supermarkten. Wat ook leuk is dat het animatieteam met tromgeroffel de kinderen bij de tent komt ophalen. Zo leuk, al die kinderen die er achteraan lopen of fietsen. Wat ik wel mis, is een leuke speeltuin voor de kleine kinderen. Camping De Bron, tot volgend jaar weer !!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping!

Martin de Graaff,
    31-7-2018

Hartelijke ontvangst. Dichtbij centrum Valkenburg. Sanitair heel schoon. Goed onderhouden staanplaatsen, met water en electra op korte afstand beschikbaar.

Fijne camping voor sportieve mensen. Wat minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij komen hier beslist vaker terug.

Lenie en Frans Leferink,
    9-5-2018

Wij kunnen niet aan geven wat NIET goed was. De camping is kleinschalig en bijzonder goed onderhouden. Ook de was en douche gelegenheid is schoon. De ligging is fantastisch op loop afstand van het centrum van Valkenburg. De plaatsen zijn ruim. Het beheerders echtpaar is aardig en behulpzaam. Wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018