We hebben een aantal aanbieders voor Vada voor je op een rij gezet:

Reviews over Vada

Leuke camping!

Van Steenbergen,
    1-12-2018

Wij hadden een huisje gehuurd op de camping. Zeer schoon en heel mooi. Als je de straat overstak was je was je zo bij het strand (door een pijnboombos). Strand en zee waren heel schoon.

Muziek van de animatie was te horen, maar vonden wij niet hinderlijk.

Dichtbij vele leuke dorpjes. Wij hebben genoten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super leuk gehad!

Janneke Scheenstra,
    23-9-2018

Super leuke en overzichtelijke camping. Wij zijn hier geweest met 3 kids (1, 5 en 7). Leuke animatie, ook voor Nederlanders. De camping is niet zo groot maar wel van alle gemakken voorzien. Echt een leuk zwembad. Top restaurant naast de camping... terwijl je heerlijk eet en wijntje drinkt kunnen kids leuk spelen. Nadeel zijn die verschrikkelijke muggen. Prima huurtenten via touroperator. Schoon sanitair. Goede mix van Nederlanders en Italianen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping

Nick,
    12-9-2018

Dit is een kleine, leuke camping. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De camping is autovrij en bij sommige Mobile Homes kom je ook niet met een auto, hierbij wordt je netjes geholpen met je bagage door de golfkar.

De camping ligt direct aan het strand, dit is ongeveer 100 meter lopen door een bos. Het strand is klein, en niet erg schoon. Echter is het strand in onze vakantie een keer schoongemaakt, maar na harde wind en regen lag hier weer allemaal zeegras. Het is een zand strand, met her en der wat kiezels. Ook lopen hier veel verkopers rond, hier moet je van houden en tegen kunnen.

's Avonds was er weinig te doen op de camping vonden wij. Er is wel een bar maar van de 14 dagen waren er 2 avonden met muziek. Daarnaast waren de cocktails niet erg goed, extreem sterk. Het restaurant is wel heel erg goed op de camping, niet goedkoop maar het geld wel waard.

Ook zijn de croissants 's morgens een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Erg fijn!

Wouter,
    28-8-2018

We zaten in een luxe safari tent via een touroperator. Mooie tent met eigen sanitair en zelfs airco wat erg prettig was voor onze dochter die hierdoor kon slapen in de tent in de middag. Het zwembad is ook erg fijn en het strand is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Lotus,
    22-8-2018

Een supermooie camping. Ontzettend vriendelijk personeel, spreekt goed Engels en wil met alles helpen en meedenken. Zwembad is erg mooi en groot, geen handdoekje leggen dus vaak vrije ligbedjes! Mooie ruime plekken met veel schaduw en gras. Vanuit camping gaat gratis busje naar het strand, maar is ook prima te lopen. Ook is het treintje vanaf de camping naar Vada handig en leuk (1 euro). Vada is leuk maar klein, Cecina Mare of andere plaatjes in de omgeving zijn leuker! Ook Lucca of Florence zijn aanraders, wel even rijden. Het strandje verder op (spiaggi bianche) ook leuk! Als ik kleine minpuntjes moet noemen zou dat zijn: droog brood in het winkeltje, weinig ophanghaakjes in de douche, onhandige tijden waarop slagboom dicht is en auto er niet uit kan (maar even de auto buiten de slagboom op parkeerterrein neerzetten en dit is opgelost). Al met al een super camping met vooral een prachtig zwembad en ontzettend vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2018