Reviews over Utrecht

Fantastisch.

Wilderink,
    9-7-2018

Gekeken op internet, slechte recenties. Toch gegaan en gelukkig maar want het was prima. Super aardige receptiemedewerkers en heel mooi en schoon sanitair.

Ga zo door

rik Dijks,
    25-6-2018

de camping is in opbouw,het sanitair was goed en schoon.De ontvangst was vriendelijk,en voor een camping in de stad STIL.

de toekomst ligt open

Marjet1983,
    22-10-2012

Deze locatie is schitterend. Aan de rand van utrecht en toch in de stad. Supernieuw schitterend en bovenal SCHOON sanitair. Toeristische velden zijn ruim opgezet en je mag je eigen plaats uitzoeken. Nog geen eetgelegenheid, zijn ze hard aan het opknappen en opent in 2013. Hele jaar geopend, dus kom zeker in december weer. Ideale uitvalsbasis voor de jaarbeurs. Waar ik meerdere malen per jaar kom.

City Resort Utrecht

postbusirene,
    7-10-2012

We hebben een 7 gegeven, maar er wordt op dit moment door de nieuwe eigenaar zoveel vernieuwd dat we volgend jaar verwachten hoger uit te komen.

Deze camping heeft zo'n rustige mooie ligging. Je zou niet zeggen dat je midden in een stad zit. Prima geslapen.

Heel belangrijk: de toiletten waren schoon en de mensen gastvrij!

De ontvangst aan de receptie was prettig. We werden vriendelijk geholpen door een dame die met ons meedacht en nog wat leuke tips had. We hebben vanaf de camping een goede fiets kunnen huren. En lekker op ons gemakkie Utrecht verkend.