Sorteren

campings Utrecht

Reviews over accommodaties in Utrecht

Top camping! Komen zeker terug.

Annemieke
    17-10-2018

Wat een fantastische camping. Leuke eigenaren die geïnteresseerd zijn in de gasten, mooi schoon sanitair en een goed verzorg gras. Mooie hegjes langs de plekken zodat we toch privacy kunnen hebben als we dat willen.

(Het leek) de moeite waard!

Karin Tichem
    16-10-2018

Mijn moeder een weekend cadeau gedaan met haar kleinkinderen. Het leek allemaal superleuk! Bij aankomst op vrijdag waren ze erg enthousiast: mooie omgeving, super huisje en vriendelijke mensen. Hoe groot was de deceptie dan ook dat er helemaal geen animatie meer was, terwijl beschreven staat op jullie site: in vakantie's is er animatie! In de herfstvakantie blijkbaar niet maar hier wordt niks over geschreven. Ook het feit dat alles (pas) 15 oktober zou sluiten werd niet genoemd op de site, terwijl de dagen hiervoor ook al alles dicht was. Mijn zoon van bijna 10 had zich zo verheugd op alle stoere activiteiten. Zo jammer! Wat een gemiste kans voor jullie.

Ik hoop oprecht dat jullie dit oppakken, want verder was het wel alles wat beschreven werd! Toch een duim omhoog ook omdat jullie de opmerkingen erg prettig en serieus opnamen (volgens mijn moeder dan 😉)

Super genoten

Reinders
    15-10-2018

We hebben super genoten van ons verblijf op camping Buitengoed de Boomgaard. Heel hartelijk ontvangen. Mooie landelijke camping, heel veel ruimte. Lekker op fietsafstand van Utrecht. Bij regenweer heel dichtbij het station waardoor je met trein snel in hartje Utrecht bent.

Pino van Vliet
    9-10-2018

De hele maand september op deze charmecamping gestaan. Je staat in een boomgaard met perenbomen, die je in deze maand zo van de boom mocht plukken. Mooie ruime plaatsen met stenen plateau's, wat ik zeer prettig vind. Camping is zeer goed verzorgd en er is een leuke recreatieruimte beschikbaar, met tv, koffie machine (tegen leuke prijs)boeken en een afwas gedeelte. Op de camping zelf staat ook een sanitair gebouw. Zeer netjes en schoon. Staat in een mooie omgeving om mooie fietstochten te maken. Je fiets kan in een mooie stalling staan, met overal stopcontacten om je elektrische fietsaccu op te laden. De eigenaren Joop en Marijke zijn zeer vriendelijke mensen. Kom er graag nog een keer terug.