We hebben een aantal aanbieders voor Utrecht voor je op een rij gezet:

campings Utrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Utrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Utrecht

Prima camping zeker voor herhaling vatbaar.

fam. Baake,
    7-2-2019

Lekker gekampeerd met de kinderen. Speeltoestel voor je neus en autovrije kampeerplaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Roeland Bakker,
    7-1-2019

In de kerstvakantie een heuvelrug lodge gehuurd. Een heerlijk verblijf gehad. De ontvangst op de receptie was zeer gastvrij. Een storing met een lamp werd heel snel opgelost. Kijken terug om een fijn verblijf in een prachtige omgeving

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch!

H.Christiaanse,
    1-1-2019

Wij hebben 14 dagen in een van de mooie lodges gelogeerd. Smaakvol ingericht .

Wat een prachtig ,goed onderhouden park met uitstekende voorzieningen.

Eerder hebben wij ook van de kampeervelden gebruik gemaakt.

Super vriendelijk personeel, geen moeite is hen teveel.

Kamperen al jaren maar voor ons is Laag Kanje een topper!

Gereisd met partner in oktober 2018
    Olav K.R. Petram, directeur, 2-1-2019
    Allereerst de beste wensen! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Ook dit jaar zullen wij de gastvriendelijkheid weer hoog in het vaandel hebben staan.Wederom welkom op Laag Kanje

Heerlijk!

Moniek de Bruin,
    23-12-2018

Wij lezen altijd eerst reviews van campings voordat we reserveren en dan nu toch ook maar zelf eens een review. Van de zomer waren we 2 weken op de camping laag kanje. Er is daar een mooie ontvangst en de receptie is heel vriendelijk. We hadden de fietsen mee en de ongeving is heel mooi voor fietstochten. De plekker voor bv tenten zijn mooi en ruim en wij genieten graag heel lang gezellig met een drankje onder de voortent. Wij zagen trouwens savonds of snachts ook niemand de ronde doen voor controle voor lawaai enzo en wel jammer dat je voor het meer moet gaan betalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super, zou zeker weer gaan.

Wil Jansen,
    30-11-2018

Fijne camping, heerlijk ruime plekken, prima (sanitaire) voorzieningen, fijne gevarieerde omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2018