• Type accommodatie

campings in Utrecht

Reviews over accommodaties in Utrecht

Voor herhaling vatbaar

Ad, 18-2-2018

Een landelijk gelegen camping dicht bij Fort Vechten met het Waterliniemuseum. De camping ligt op korte afstand van Houten (met winkels, NS-station en horeca. Je kunt er prima fietsen via knooppunten. Als je voorbij Fort Vechten onder de snelweg A12 door gaat kun je bij Vroeg niet alleen lekker eten maar ook brood uit eigen bakkerij kopen. Wij kozen er voor om met de fiets naar de Botanische tuinen te gaan die op het terrein van de Universiteit Utrecht gelegen zijn. Deze tuinen (gratis te bezoeken met de museumjaarkaart) lagen er prachtig bij. Een genot om alles en vooral de bijzondere rotstuinen die op het Fort gelegen zijn.

Een tweede uitstap maakten we vanaf NS-station Houten (gratis fietsenstalling ligt eronder) met de trein naar Utrecht waar we eerst de Maria-tentoonstelling in het Catharijneconvent bezochten en na een wandeling door de stad ook nog even naar het Spoorwegmuseum gingen.

Daar waar een camping voor is; bijkomen, genieten

Willem Hengst, 12-1-2018

Heerlijke rustige camping, met super uitzicht. Het Toiletgebouw is toe aan vervanging en dit gaat gerealiseerd worden. Ik hoop dat dit snel gebeurd. Maar als je daar doorheen kijkt, ik heb heerlijk kunnen douchen!!

Let wel, misschien is de sanitair aan vervanging toe, maar er werd goed schoongemaakt en altijd warm water.

Als je de boerderij voorbij bent, kom je direct in de natuur en tot rust. Top.

Ideaal ook de WIFI; ik kon doen wat ik wilde doen. En dat voor een SVR camping.

zeer goede camping

john, 31-12-2017

op deze camping is aan alles gedacht, en prima voor elkaar.

keurige recreatie ruimte met top sanitair

Geweldig!

René van Schaik, 29-12-2017

Ik was met de motor aan het rondtrekken met tentje, op vrijdagmiddag aangekomen en mocht zelf leuk plekje zoeken, wat een oase van rust!

Mooi tentenveld, recreatieruimte erbij, prima sanitaire voorzieningen.

Vriendelijke eigenaren en gasten. En Wijk Bij Duurstede is top!

Prachtig camping, alles is super strak en gezellig

Klaas-Willem, 8-12-2017
    Naar mijn idee de schoonste en mooiste camping waar ik geweest ben. Voor mijn werk kom ik er op heel veel. Dus dit zegt genoeg.
Utrecht scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2204 reviews