We hebben een aantal aanbieders voor Ursem voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ursem voor je op een rij gezet:

Reviews over Ursem

Prachtig stukje natuur in West-Friesland.

Mevr. v. Schagen,
    13-9-2018

Het meertje is niet meer bedoeld om te zwemmen. Dat was het in het verleden wel maar i.v.m meerdere keren blauwalg wordt er een negatief zwemadvies gegeven. Er is ook geen zwembad maar er zijn wel plannen voor. Het is verder een prachtig stukje natuur. Je kunt er vissen, varen en omheen wandelen. Erg mooi!

Het is op het park rustig en het wordt goed bijgehouden door de beheerders. Er is zelfs een kinderboerderij.

Gereisd met partner in september 2018

Stacaravan in Ursem

Sil1969,
    12-5-2018

Wij hebben hier een sta caravan. En zijn er heel blij mee. Mooie grote, groene camping! Restaurant,snackbar, kinderanimatie!

Alleen de faciliteiten hier mogen wel eens op papier gezet worden want dat is vrij onduidelijk. Kinderboerderij is hier ook en het Ursemmerplas om te zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Top ,Prima ,zelf vermaak camping zeer goed !

André,
    7-5-2018

Gezellig,vriendelijk en netjes onderhouden park.ja de stacaravan of chalet is netter dan de ander ! maar vanuit campingbeheer wordt er niet met 2 maten gemeten en regel is regel voor het verblijf.

Bevalt prima , gezelligheid en je verblijf moet je altijd zelf maken ,verwacht niet dat een ander het doet .prima sta caravan aangekocht .nette kavels .boomrijk.omgeving prima en leuke fietstochten te doen .krantje koffie en kantine /snackbar bepaalde uren dagen open .prima .sommige spelen muziek welk van ons wel af en toe iets minder kan maar het is niet dat gasten of deel bewoners tot last zijn .al met al PRIMA camping .een camping waar je voor jezelf komt !!! en je zelf moet vermaken. Heerlijk vinden wij dat .Zeker de moeite voor u waard .ps Camping beheer is keurig duidelijk en correct.

Gereisd met partner in april 2018

Mooie camping met zeer schappelijke tarieven

Fan,
    5-4-2015

Allereerst is de naam van de camping sinds mei 2014 veranderd in Camping Ursemmerhof. Makkum Beach Resort heeft deze camping sinds vorig jaar in beheer.

In de maanden januari, februari en maart 2015 zijn er veel verbeteringen aangebracht op de Ursemmerhof, behalve het restaurant is er nu ook een aparte bar/zaal die qua activiteiten onder beheer staan van de AVU ( Activiteiten Vereniging Ursemmerhof ). Vooral voor kinderen organiseert men heel veel leuke doemiddagen.

Verder kent de camping nu ook een kleine campingshop, daar zijn de meeste basis artikelen te koop. Ook is er een vers brood service ( elke dag op de camping vers gebakken brood ).

De tarieven zijn laag te noemen, er is geen laag of hoog seizoen tarief voor de kort verblijvers, tarieven zijn gesplitst: 5,50 voor tent of caravan, 2,85 per kind jonger als 14, 5,50 per persoon boven de 14, elektriciteit 2,10 per dag ( 16 AMP ! ) en kom je met de auto dan betaal je 1,85 per dag.

Het zwembad is een natuurbad, inclusie visjes :)

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Heerlijke camping

Ingeborg,
    8-7-2011

Ik ben er op schoolkamp geweest met een groep van 20 kinderen.

Wat een mooi plekje met zeer hartelijke mensen.

Een fijne recreatie plas, zeer kindvriendelijk.

Het was erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011