We hebben een aantal aanbieders voor Umbrië voor je op een rij gezet:

campings Umbrië

We hebben een aantal aanbieders voor Umbrië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Umbrië

Fantastisch je komt helemaal tot rust

TMM Swinkels,
    24-3-2019

Het uitzicht alleen is al de moeite waard. Schitterend. Soms als je goed kijkt zie je een herder met schapen. De camping is knus en echt Italiaans. Wat ook bijzonder is de twee afzonderlijke zwembaden. Ook voor uitstapjes is deze plek ideaal:perugia assisie maar ook te voet kun je een mooie wandeling maken. Geen mega camping maar fijne knus met toch alles wat je nodig hebt, een winkeltje, restaurant, voetbalveld. Omdat het kleinschalig is zoekt de jeugd elkaar veel meer op en kunnen zich rondom de camping goed vermaken. Overdag is het lekker warm en ''savonds koelt het af zodat je toch lekker kan slapen. Kortom een echt Italiaanse camping in een prachtig gebied.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldige camping, ga zeker terug.

J Van de Hoef,
    11-3-2019

Enorm klantvriendelijk, Mooie omgeving , Alles erop en eraan.

Gereisd met partner in juni 2017

paradijselijk mooi

Geert-Jan Koot,
    19-2-2019

Deze prachtige plek in Umbrië was jarenlang onze vaste vakantiebestemming. Het gebied en de camping staan nog steeds bovenaan mijn favoriete bestemmingen. Niet alleen zijn kampeerders met tent of caravan welkom, er zijn ook bijzonder fraaie stenen appartementen en houten chalets te huur. Over het restaurant niets dan lof. Authentieke eer smaakvolle Umbrische gerechten en mooie wijnen uit de streek. Het is een heel rustige camping met twee zwembaden en verdient meer belangstelling. De omgeving heeft te lijden gehad van de aardbevingen maar richting Perugia en de Marken blijft nog genoeg te genieten over. De toegangswegen waren in 2018 allemaal open, zelfs naar het prachtige natuurgebied de Piano Grande. Van harte aanbevolen!

Gereisd met partner in juni 2018

Even wat verder doorrijden is de moeite waard

Marco,
    14-2-2019

Even wat verder doorrijden levert een vakantie op waarbij je in het echte in Italië bent. Soms nog met handen en voeten, heerlijk. De persoonlijke benadering van Angela (in overigens perfect Engels) maakt deze camping uniek, en brengt je op bijzondere plekken Angela vertelt je veel over de bijzondere plekken in de omgeving. Ook heeft ze ons geweldig geholpen bij het boeken van het paardrijden van onze dochter, raften, en de lokale restaurants. De wifi is beperkt, net als het bereik met onze mobile telefoons, maar dat is eigenlijk prima. De tieners gingen kaartspellen doen en een de night swim (niet elke dag :). En ook de pingpongtafel was een vast afspreekpunt voor de kids (alle leeftijden) net als het zwembad natuurlijk. De originele kampeerplaatsen zijn vrij klein. Gelukkig konden wij (45+ 45+ 17 15 en 13 jaar) met onze De Waard (Lepelaar) met Vario-luifel, twee bijzettentjes, bagagewagen en 3 racefietsen gebruik maken van twee plaa

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Topper!

Rosanne,
    2-1-2019

Mooie camping ruim en mooi zwembad. Super mooie omgeving! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018