Sorteren

Reviews over Trogues( Indre et Loire)

Heerlijke vakantie gehad.

nancy
    22-8-2017

We zaten op het nieuwe gedeelte, idd wat kaal en dicht op elkaar maar dat hebben wij niet als vervelend ervaren. Het is er rustiger dan op het oude gedeelte. Schone camping en heel vriendelijk personeel. Prima schone en nieuwe mobilehome...niks op aan te merken. Er is ook tv (werd niet aangegeven) zwembad wat aan de kleine kant en strakke broekjes meer dan verplicht!!! Maar als je je daar over heen zet kun je heerlijk zwemmen en zonnen op de ligbedjes. Water was koud en binnenbad niet verwarmd. Vissen kan op de camping zelf. Omgeving mooi maar wel afgelegen..alles met de auto. 3km bakker 8km SuperU en lidl..goed te doen. Chinon ( ong.25km) bezoekje waard en in tours (ong 45 km) lekker shoppen. Hoewel alles in het frans op de camping en 95% fransen hebben wij ons prima vermaakt, het heeft zn charmes zonder nederlanders ben je wel echt op vakantie ;-) Receptie wel engels. Oja bedden zijn 2pers 2x1pers en 2pers uiklapbed in bank. Uitklapbed heel dun matras..voor kids ok. Matrassen hard maar vond ik lekker slapen, moet je van houden. Kussens wel slecht die van 1.99 bij de ikea weet je wel..dus meenemen als het kan. Geen waterkoker. Niet alle mobilehomes hebben een overdekt terras.. wij hadden die wel en heel fijn voor de 2 dgn regen die we hadden.. konden we toch buiten zitten want koud was het niet. Meeste dagen mooi weer gehad met zon rond de 26 graden gelukkig. Met regen was het rond de 22. Op de camping ook klein winkeltje en brood te bestellen voor de ochtend. Onze kids van 5 tm 12 hebben zich prima vermaakt en wilde niet naar huis..Voor onze zoon van 17 was het te saai en weinig vermaak. Wifi betaald ( verschillend aanbod voor 2 of meer devices rond 20 per week) goed bereik! Maar je eigen mobiele data en netwerk slecht bereik! Dus extra mb mee weinig zin.. wifi is beter. Tennis jeul de boulle(of hoe je t schrijft :-) tafeltennis en basketbalveld. Skelters te huur.

Heerlijke verzorgde kasteel camping

H Hemels
    16-8-2017

We hebben 2 weken in een Chalet gezeten met onze 2 kinderen (4 en 1). Prima verzorgde camping met zwembad en kleine speeltuin. Aardige eigenaren en een gezellig terras. Zeker een aanrader!

Heerlijk rustig

Corry en Chris
    25-6-2017

Mooie camping, erg rustig, prima zwembad, lekker terras in de bloemrijke tuin van het kasteel.

Mooie omgeving

Marianne
    21-8-2016

We stonden op het nieuwe gedeelte, leuk chalet, maar wel vol in de zon en erg ver van alle activiteiten en kale saaie omgeving, na 5 dagen gevraagd of we plek in de schaduw konden krijgen, is direct geregeld en de volgende dag konden we in een caravan met veranda en tv.vlakbij alle activiteiten en zwembad.

Restaurant is barslecht, bij aankomst gegeten erg prijzig en niet lekker, afhalen is zeer beperkt, het is ons niet eens gelukt, geen tijd, verkeerde tijd, gewoon geen zin in werken daar.

Animatie super, de hele dag is er wat te doen voor jong en oud alleen wel alles in het Frans, mijn kinderen vonden dat geen probleem die hebben zich kunnen redden in het engels. Mooie omgeving en op 4 km.kunnen zwemmen in de vienne ( aanrader) ondiep mooie stroming en warm.

Trogues( Indre et Loire) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 23 reviews