Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.997

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

aanrader,met jonge kinderen tot 12 jaar prima

luut,
    17-4-2019

Een mooie camping met een leuke omgeving, een rustig meer Een schitterend zwembad waar de kinderen hun vermaken. Ee berg de Panarotta is prachtig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader fantastische camping en omgeving

JC v Lieshout,
    16-4-2019

Fijne camping , prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Rinze storm,
    19-2-2019

Top skigebied voor gezinnen! De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Pracht camping !

Johan,
    2-2-2019

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk). Rovereto zeer de moeite waard !

Gereisd met partner in juni 2018

Een fantastische camping en omgeving

H. Petersen,
    26-1-2019

Deze camping is ingesteld voor het hele gezin en is voorzien van een lagune, zwembad en therme meer. De kampeerplaatsen hebben verschillende grotes maar ruim voor een Italiaanse camping. Ruim voldoende sanitair en gelegenheid om te wassen en te drogen. In ochtend kan je diverse broden en broodjes kopen op 2 plekken op de camping, 1 is in de kleine maar redelijk uitgebreide campingwinkel, een super markt is loop afstand 10-15 min. De camping beschikt over een restaurant waar je heerlijk en divers kan eten maar ook kan afhalen bv heerlijke pizza of patat, kip heel of half ect. De camping ligt aan het meer en de temperatuur van het water is verrassend lekker van temp, je kunt heerlijk bij het meer liggen en zonnen om daarna verkoeling te zoeken in het meer of lekker op rond te dobberen op band of ligbed waarop je kunt genieten van de prachtige bergen (Dolomieten) als uitzicht om je heen. Een paar km rijden en lopen en je staat er zelf in.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Patrizia, Lago Levico Camping Village, 30-1-2019

Bedankt voor de mooie recensie. De beschrijving van de camping is zo gedetailleerd dat lezers er echt aan kunnen denken om daar te zijn. Heel erg bedankt.