Sorteren

Reviews over Trechtingshausen

Je waant je in een modelspoorbaan.

Piet
    8-10-2017

Eens in de twee, drie jaar komen we nog even hier. Lekker even bijkomen. De toegangsweg van 700 m. is inderdaad smal, maar er zijn voldoende plekken om elkaar te kunnen passeren. Iedere keer als we er komen kunnen we zelf een plek uitzoeken. Op een vlak stuk vlakbij de Rijn. Het toiletgebouw is enigszins gemoderniseerd, ziet er redelijk uit en is netjes schoon. Douches goed in te stellen en lekker warm. Jammer dat het cafeetje dicht was.

Als je je geïnstalleerd hebt, begint het genieten. Zitten en kijken naar de vele schepen, cruise-, rondvaartschepen, rijnaken en grote tankers, die voorbijkomen. Met sleepboot soms tegen de stroom in. En ja het maakt wat herrie, zo ook de treinen achter je en aan de andere kant van de Rijn. Goederentreinen die net als de schepen ook 's nachts doorrijden en varen. Maar als 's avonds de lichtjes aangaan in het dorpje, op de schepen, in het kasteel hebben wij ons onderdeel gevoeld in een modelspoorbaan.

Moeilijk bereikbaar met camper

Heidi
    20-5-2016

Dit is een aardige camping aan de Rijn. Het uitzicht maakt de moeilijke toerit de moeite waard. Het sanitair is redelijk, stroom 10A en voor internet moet je betalen. We konden op het veld gaan staan waar we wilden, zover we konden zien waren er geen vaste plaatsen. Vanaf de camping kun je geweldig wandelen in het bos. Bij de spoorwegovergang moet je even bellen en vragen of de slagboom voor je omhoog kan.