Reviews over Trechtingshausen

Je waant je in een modelspoorbaan.

Piet,
    8-10-2017

Eens in de twee, drie jaar komen we nog even hier. Lekker even bijkomen. De toegangsweg van 700 m. is inderdaad smal, maar er zijn voldoende plekken om elkaar te kunnen passeren. Iedere keer als we er komen kunnen we zelf een plek uitzoeken. Op een vlak stuk vlakbij de Rijn. Het toiletgebouw is enigszins gemoderniseerd, ziet er redelijk uit en is netjes schoon. Douches goed in te stellen en lekker warm. Jammer dat het cafeetje dicht was.

Als je je geïnstalleerd hebt, begint het genieten. Zitten en kijken naar de vele schepen, cruise-, rondvaartschepen, rijnaken en grote tankers, die voorbijkomen. Met sleepboot soms tegen de stroom in. En ja het maakt wat herrie, zo ook de treinen achter je en aan de andere kant van de Rijn. Goederentreinen die net als de schepen ook 's nachts doorrijden en varen. Maar als 's avonds de lichtjes aangaan in het dorpje, op de schepen, in het kasteel hebben wij ons onderdeel gevoeld in een modelspoorbaan.

Moeilijk bereikbaar met camper

Heidi,
    20-5-2016

Dit is een aardige camping aan de Rijn. Het uitzicht maakt de moeilijke toerit de moeite waard. Het sanitair is redelijk, stroom 10A en voor internet moet je betalen. We konden op het veld gaan staan waar we wilden, zover we konden zien waren er geen vaste plaatsen. Vanaf de camping kun je geweldig wandelen in het bos. Bij de spoorwegovergang moet je even bellen en vragen of de slagboom voor je omhoog kan.

Jammer van bepaalde veranderingen

Suus,
    23-7-2013

Al jaren komen wij een paar keer per jaar op deze mooie camping met prachtig uitzicht over de Rijn. Helaas zijn er de laatste jaren een aantal dingen niet in het positieve veranderd. Veelvuldig wordt er gewisseld van uitbater i.v.m. het restaurant. De ontvangst is lang niet meer zo vriendelijk als voorheen sinds de eigenaar zich heeft teruggetrokken. Er wordt gewoon beweerd dat je niet van tevoren hebt gebeld om te reserveren terwijl je dit wel keurig hebt gedaan. Ook is het de ene keer wel zo dat je kunt reserveren en de andere keer niet. Een slagboom die steeds op slot gaat en je dus moet bellen als je van de camping af wilt of er weer op wilt. Het kan soms voorkomen dat je lang staat te wachten bij de poort. Personeel dat geen geld wil wisselen voor de douches die ook lang niet meer zo schoon zijn als vroeger. Erg jammer, kan anders. Toch blijft het uitzicht en de plek de moeite waard

prima plek en heel goedkoop

Regine,
    13-8-2012

Goede camping aan de Rijn gelegen.

Aan beide kanten van de Rijn rijden treinen die je hoort....

Het sanitair is goed. Warme douche kost € 1,00.

Leuk gezellig restaurant met duits bürgerlijke Küche.

Zeer vriendelijke eigenaar. Personeel van het restaurant heeft verder niets met de camping te maken en laten dat nogal goed merken. Restaurantpersoneel is wel heel gezellig en vriendelijk.

De sfeer op de camping is heel gemütlich

Camping ligt vlak bij de A61 dus goed te doen als doortrekcamping.

aanrader

Martin Bais,
    15-2-2012

Geweldige camping als je van rust houd. Vriendelijke mensen en genoeg te bekijken in de omgeving.

Fam. Bais