campings in Tranas

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Tranas

Reviews over Tranas

• 6Deb07-08-2016

Alle benodigdheden zijn er te vinden

Tranas is niet heel speciaal. Voor wat betreft winkels is er het nodige te vinden maar heel speciaal is het stadje niet.

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2016

• 7renatadewit13-08-2014

Mooie natuur

Tranas vonden we wel aardig, maar niet bijzonder.

• 9Zorg voor natuur

augustus 2014

• 9Sabine og Lars Hagens12-09-2013

Meget smuk by

Tranås i solskin minder lidt om en by sydpå. Den lange, smukke indkøbsgade med mange fortovskaféer, den smukke plads i midten med tranen og hele beliggenheden ved Svartåen.

Zakelijk gereisd in september 2013

• 7w.vdheide08-07-2013

Alleen maar een supermarkt bezocht

Wij zijn geen stads mensen vandaar een summiere beoordeling

Gereisd met partner in juni 2013

• 8kittyberens19-08-2012

lleuke gezellige winkelstraat

Gezellig stadje. Leuke winkels en restaurantjes

Gereisd met partner in juli 2012

• 8John20-08-2011

geweldig meer en omgeving

Het Sommenmeer is een geweldig mooi meer met vele mogelijkheden voor watersport en uiteraard vissen. Tranås is een gezellig stadje met gezellige winkeltjes en terrasjes.

• 9Sfeer in stad

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2010

• 10józef haidn28-06-2010

fabulous place

I have wisitig tranas since 1998. It's very beautiful and friendly place. Maybe for people who lives in small viliges is boring and not excitnig but for me, i live in very big city, is something new . I recomend this city for people whose looking for relax and calm location.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8john de bruyn24-05-2009

zeer mooi en rustig

wij hebben 2 weken op een camping in Tranås gestaan en genoten van de rust en het heerlijke meer waarop we gevaren en gevist hebben en uiteraard gezommen in het heerlijk schone water. De camping ligt vlak bij het dorp wat erg gezellig en sfeervol is, je kunt er heerlijk genieten van een lunch voor 60-75 kronen pp ( ca €5.50-7.00 !!) waar je een uitgebreide warme maaltijd met drinken voor krijgt. In de omgeving is veel te zien en grote steden liggen op 1 uur (filevrij ) rijden afstand. De mensen zijn vriendelijk en gast vrij, wat ons betreft...... tot volgend jaar!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Vrijhof13-08-2008

Een aardige uitvalsbasis

Tranas is op het eerste gezicht een leuke plaats met een aardige winkelstraat. De omgeving geeft een aardige kijk op zuid-Zweden. Dichtbij is het Sommenmeer waar diverse watersportmogelijkheden zijn en diverse restaurants. Verder zijn in de rest van de omgeving nog diverse bezienswaardigheden waarvoor echt niet ver hoeft te worden gereden. Het ontdekken van een verlaten stukje strand op advies van de kanoverhuurder bij de midgetgolfbaan heeft onze vakantie rond Tranas echt tot een zeer plezierige gemaakt.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in augustus 2008