Traben-Trarbach (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Traben-Trarbach (Moezel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Traben-Trarbach (Moezel)

Genoten!

Mayke,
    6-3-2019

Heerlijke camping. Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtige camping.

Elisa van leeuwen,
    7-9-2018

Mooie en gezellige camping, vriendelijk personeel. Wij stonden met onze tent aan het water waar het heerlijk vertoeven was en het uitzicht adembenemd.De plaatsen waren niet echt groot maar wel goed afgebakend zodat iedereen weet waar en hoe hij moet staan. Het sanitair is een 10 waard, warme douchen die jezelf kan stellen, schoon toilet en een mooie ruimte om je op te maken, er hing zelfs een fohn. de omgeving is prachtig en nodigt uit om mooie wandelingen en fietsroutes te maken. In het winkeltje is genoeg te kopen voor de vergeten spullentjes en er zijn zat leuke souveniers. Helaas was het voor ons in de nachten te koud om onze vakantie voort te zetten en moesten wij onze vakantie afbreken. Zonder problemen kregen wij netjes ons resterende dagen terug in geld, echt nog nooit meegemaakt. Wij komen zeker terug naar deze super gezellige en vriendelijke camping. Traben zelf is via een mooie route lopend te bereiken..

Gereisd met partner in augustus 2018

wij hebben een TOP vakantie gehad. Mooie camping

Wendy,
    7-9-2018

Er zijn 3 rijen voor de caravan of tent. We hadden een mooie plaats aan de moezel. (voorste rij) De ruimtes zijn soms wat aan de krappe kant dus meet thuis eerst goed je caravan/tent voordat je boekt. De auto staan naast je caravan/tent

Het eten is prima. Binnen in de eetgelegenheid is het wel wat warm/benauwd (maar de zomer was ook erg warm) Helaas kun je alleen contact betalen.

Er zijn 2 kleine zwembaden en je kunt prima zwemmen in de moezel. Er zijn geen glijbanen etc. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt.

De eigenaren (en familie) zijn erg betrokken en organiseren veel extra's. Denk hierbij aan knutselactiviteiten, banaan varen voor kinderen, kampvuur met kleine prijsjes voor een wijntje of biertje. Een spooktocht of een wijntour. Er zijn 3 activiteiten per dag!

Er is een klein winkeltje waar je ook je dagelijkse broodjes kunt bestellen (supermarkt dichtbij)

Sanitair is en prima verzorgt.

Veelal Nederlandse gezinnen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk voor paar dagen

Tanja,
    23-8-2018

Leuke camping voor paar dagen.

Kleine plekken en achterop de camping middelste rij wel lastig te bereiken. Moeilijk ook om weer te vertrekken aangezien toegang moeizaam is.

Net sanitair, gratis douches.

leuk speeltuintje en zwembad klein maar prima voor de kids.

Heerlijk eten op de camping. Wel reserveren.

Weinig parkeergelegenheid. Dat is wel lastig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie gezellige camping

Corina,
    15-8-2018

Mooie, gezellige camping met net sanitair. Leuke activiteiten voor kinderen. Hele mooie omgeving, veel te doen en te zien

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018