• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Tossa de Mar

Gezellige vakantie

Roelie de groot, 12-1-2018
    Het was een leuke vakantie alleen wel wat meer voor wat kleinere kinderen en voor de tieners was er niet zoveel te doen en het zwembad was saai

Helemaal top!

Iris Hekman, 12-1-2018

Super goede sfeer, lekker eten, mooi weer, mooie locatie!

Vond het alleen jammer dat als je naar de disco wilde, je onderweg stil moest zijn omdat de andere mensen anders niet konden slapen

Super fijne en rustige camping

elandenburg, 21-8-2017

Vrij grote maar rustige camping met weining Nederlanders. Dat vonden wij juist wel fijn. Een camping iets meer gericht op de Spanjaarden. 's Avonds een Spaanse zangeres en een man op gitaar, heel simpel maar het is er wel en van ons hoeft die herrie niet zo. De gehele dag en nacht bewaking wat veilig aanvoelt. Ook bij de poort vriendelijke ontvangst door een bewaker. Het verbaasde ons echt dat deze camping maar voor de helft bezet was, een deel van de camping was zelfs afgesloten. Er is echt niets mis met deze camping, mooie plekken met schaduw onder bomen en die heb je wel nodig in Tossa de Mar. Het strand is goed aan te lopen als je niet teveel meeneemt. Hooguit 10 minuutjes lopen denk ik en dan kom je aan op een mooi zandtsrand. De camping biedt ook een mooi groot zwembad. Superschone en vele douches en wc's. Veel afwasbakken met lekker warm water. Wifi is te koop. Zelfs een kampwinkeltje waar het hoognodige te koop is en o.a. stokbrood 's morgens. Maar er is ook een grote supermarkt op loopafstand van de camping.

- de kinderen vonden het minder leuk dat er geen kidsclub of animatie was

- ook dat er weinig Nederlanders waren vonden de kinderen minder leuk

- wc rol zelf meenemen

+ mooi groot zwembad

+ dichtbij het leuke Tossa + strand

+ vele schone douches + wc's

+ kampwinkel

+ alles op loopafstand

+ veiligheid dmv bewaking

+ zeer vriendelijk personeel

+ goed onderhouden

+ mooie plekken met schaduw

Afijn een vrije grote maar simple en fijne camping!!

Fantastische camping, lief vriendelijk personeel

Fam. Van Rooij, 12-3-2017
    Goede ligging, redelijk dichtbij het centrum en strand. Sanitair wordt perfect schoongehouden! Het zwembad is ook prima. Er zijn geen stoelen, dus neem een stoeltje of luchtbed mee. Eten was prima en bovenal is het personeel zo ontzettend lief en vriendelijk. Wij waren er eind van het seizoen en mochten zelf een plaats kiezen. Een nadeel, even verderop is een hondenasiel, s nachts een hoop geblaf. Daar kan de camping niks aan doen, maar let dus wel op waar je gaat staan. Veel bewaking, geeft een veilig gevoel. Campingwinkel heeft bijna alles en niet duur. Kortom, voor ons een geweldige camping, fantastisch personeel, tossa is erg leuk en gezellig. Voor herhaling vatbaar! Tot gauw! Tip, Tom's steakhouse, is echt een aanrader, ontzettend goed gegeten.....
Tossa de Mar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 308 reviews