We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Leuke camping.

Fam. Homan,
    5-2-2019

Erg leuke camping. Mooi en gezellig opgezet.

2 zwembaden op 2 locaties. Super goed restaurant op het hoger gelegen deel.

Zwembad werd wel druk bezocht.

Mooie omgeving, geen stadje op loopafstand van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke terrassen camping

Sigrid,
    3-2-2019

Super camping, leuk waterpark zwembad voor de kinderen. Mooi gelegen op een heuvel. Leuke dorpjes in de buurt. Wij hadden hier een ongelofelijk leuke tijd

Iets minder geschikt voor minder valide.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Leuk!

Katja,
    28-1-2019

Erg leuke en complete camping. Ideaal dat de speeltuin grenst aan het terras van het restaurant. Lekker eten bij Gaia restaurant. Genoten van onze fietstocht op de stadsmuur van Lucca. Dat hebben we s ‘morgens vroeg gedaan toen het nog niet zo druk was, heerlijk! Volterra..prachtig! Onze zoon van 8 heeft veel plezier gehad in het zwembad. Ruime tent van touroperator. Wij zijn alleen maar positief.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een hele fijne familie camping, heerlijk genoten

Claudia,
    25-1-2019

Heerlijke 2wk gehad. Een mooie plek gevonden, overdag was het af en toe wel van schaduw naar schaduw verhuizen met de stoelen omdat de zon vol op de ingang stond. Het water kraantje met drinkwater recht voor de tent, ideaal. Zoals iedereen al zegt super mooi en schoon sanitair. Fijn zwembad en ook het peuterbad, op bepaalde tijden erg druk in het kleine bad. Veel te doen in de omgeving (riviertje, meer, Florence, Lucca, ferarri museum en ook het klimpark een aanrader) wel alles op minimaal 30min rijden. Zo ook de supermarkt. Ik zou deze camping zeker aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping, veel vermaak voor jonge kinderen

Laura,
    17-1-2019

Mooie grote camping. Mooi ruim zwembad met veel vermaak voor jongere kinderen. Er is veel te doen op de camping. In de directe omgeving is minder te doen. San Vincenzo is niet heel boeiend. Half uurtje het binnenland zijn mooie pittoreske dorpjes waar je gezellig wat kunt gaan eten.

Bijna alle straatjes op de camping zijn mooi bestraat. Helaas de onze niet, kinderen konden lekker op het zand spelen maar waren wel helemaal zwart iedere keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018