Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Prima komen zeker weer terug

A de S,
    22-3-2019

Fijne simpele en rustige familie camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeer goede camping

Birgit,
    5-8-2018

Wij hebben hier 5 dagen gestaan. Prachtig uitzicht! De camping was zeer schoon, ook de sanitaire voorzieningen en de douches. Genoeg wc's en douches. Ook de afwasruimte was groot. Je mocht gratis douchen, je hoeft geen muntjea te gebruiken en dat is erg fijn! De camping heeft een fijn strandgedeelte aan t water en een gazon aan t water. De eigenaar is een hele vriendelijke man en niks is teveel gevraagd. Het restaurant wordt verpacht aan iemand anders. Deze man was zeer onvriendelijk en t eten is niet te vreten. We hebben een klacht ingediend bij de camping eigenaar en die betreurt het ook. Hij is meteen in gesprek gegaan met de restaurant eigenaar. Wel fijn dat je serieus wordt genomen. Dus het restaurant is apart van het campinggedeelte !

Gereisd met partner in juli 2018

Het sanitair is echt heel luxe.

Carina,
    30-7-2018

Mooie camping met diverse plaatsen qua grootte en schaduw. Ze hebben het hier in het nieuwste deel van sanitair begrepen. Een deurtje tussen het douchegedeelte en het aankleedgedeelte. Alles blijft mooi droog. supermarkten wel een aantal km verder.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Hans Pollet,
    7-7-2018

Ben hier terug geweest, nadat ik er al eens stond enkele jaren geleden. Nog steeds de zelfde gezellige camping, redelijk rustig en mooi. Vind het nog steeds een aanrader, Wifi is niet gratis maar toch heel goedkoop. Wassalons zijn nu wel al uitgerust met een code waardoor je als je savonds laat toekomt en de receptie is niet meer open, je de code moet vragen aan andere mensen. Anders niks op aan te merken.

Gereisd alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supercalifragilisticexpialidocious super gewoon

fam Baas,
    15-1-2018

We zijn heel wat gewent als we met de tent weg gaan, het blijft altijd een gok. Deze camping uitgezocht via het zoeken op Google Earth, ze zijn er super behulpzaam, nu al weer een mooie plek uitgezocht voor dit jaar, we zijn nog niet klaar met dingen doen in de regio. Via de mail kreeg ik te horen dat ze nr 2 geworden zijn in de regio van alle campings, en nr 59 van Europa Dat zegt wel iets over deze camping. de stroomaansluiting zit dicht bij de plekken, het is wel wat verder lopen naar de toiletten maar deze zijn mooi een goed schoon. Bij problemen word alles uit de oude doos gehaald om het te verhelpen of op te lossen, Deze camping is zeker de moeite waard voor je kampeervakantie in het zwarte woud.

Gereisd met vrienden in juli 2017