• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Supercalifragilisticexpialidocious super gewoon

fam Baas, 15-1-2018

We zijn heel wat gewent als we met de tent weg gaan, het blijft altijd een gok.

Deze camping uitgezocht via het zoeken op Google Earth, ze zijn er super behulpzaam, nu al weer een mooie plek uitgezocht voor dit jaar, we zijn nog niet klaar met dingen doen in de regio.

Via de mail kreeg ik te horen dat ze nr 2 geworden zijn in de regio van alle campings, en nr 59 van Europa Dat zegt wel iets over deze camping. de stroomaansluiting zit dicht bij de plekken, het is wel wat verder lopen naar de toiletten maar deze zijn mooi een goed schoon.

Bij problemen word alles uit de oude doos gehaald om het te verhelpen of op te lossen,

Deze camping is zeker de moeite waard voor je kampeervakantie in het zwarte woud.

Prachtig gelegen, moderne camping

Fam Pelser-Wouters, 20-8-2017
    Gezin met 2 kinderen van 4 en 6 jaar oud, vier nachten gekampeerd met een tent. Prachtige omgeving in het Hochschwarzwald, maar het was er ijskoud (10 graden in augustus) en regende veel. Niet veel indoor activiteiten in de omgeving. Twee nachten eerder vertrokken dan we hadden gereserveerd, dus moesten we de tentplaats voor die nachten nog als boete betalen. Camping ligt op loopafstand van de Titisee, en heeft zelf een gezellige grillplaats aan een beekje waarin kinderen ook kunnen spelen. Sanitair is tiptop in orde, zowel het oude als nieuwe deel. Kindersanitair is fantastisch, mijn meisjes vonden het super en zouden het liefst de hele dag in de (verwarmde!!) badkamer gestaan hebben, onder de kikkerdouche. Geen animatie voor volwassenen of kinderen, maar dat vinden wij ook niet nodig. Spijtig dat de tentenweide zo ver van het sanitair ligt. Vooral 's nachts is dit erg vervelend. Campingwinkel is enkel goed voor broodjes, verder vrijwel niets te krijgen, geen fruit of groente.

Prima camping!

Jan en Janny Riemer, 16-7-2017
    Geen vaste plekken, zoek maar een mooie plek uit. Dat betekende voor ons dat we maandagmorgen verhuisd zijn naar een plek bij het water. In het weekend veel duitsers die een weekendje weg gaan. Op verschillende plekken op de camping een waterpunt, en een wc met wastafel. In een groot gebouw heerlijke douches en ruimte voor afwas en was e.d. Mooie omgeving voor wandelen en fietsen Freiburg is een prachtige stad om te bezoeken.

Heerlijk rustig

Jaspersen, 6-7-2017
    Zeer rustige camping iets bergopwaarts vanaf het dorp Titisee. Weinig voorzieningen, maar die hebben wij ook niet nodig. Grote camping, altijd volop plek. Plaatsen zijn niet zo heel groot, maar omdat het er relatief rustig was, stonden we niet ingebouwd en was er genoeg ruimte. Plekken zijn niet allemaal even recht, maar wel gras (en dat is toch wel wat anders dan dat grind op die andere campings aan de Titisee). We hebben hier twee weken gestaan en het is ons prima bevallen. Met afschuw hebben we de andere, drukke, rommelige campings langs het meer bekeken toen we een rondje meer wandelden. Dit past veel beter bij ons!

Mooi uitzicht, kleine plekken

Bert, 20-10-2016

Terassencamping maar dat wisten we, maar op de begane grond na had iedereen met een beetje caravan moeite met de bochten om op plek te komen. Plaatsen zijn klein en de manoeuvreer mogelijkheid te klein voor de hedendaagse caravans en campers.

Stroom voldoende, sanitair gedateerd en schoon, afwasgedeelte te klein bij volle camping. Maar sta je eenmaal een fantastisch uitzicht.

Terras leuk.

Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 101 reviews