Tiszakécske

Reviews over Tiszakécske

Prima vertoeven

Dijkshoorn,
    29-7-2017

De camping naam is gewijzigd het heet nu termal camping. De camping is denk ik opgedeeld anita camping ligt ernaast. Bij thermal camping heb je onbeperkt toegang tot het mooie zwem complex inclusief binnenzwembad.

Personeel is vriendelijk en de camping is netjes.

De zwembaden zijn netjes en verzorgd.

Onze kinderen van 10 , 8 en 3 jaar oud genoten van de zwembaden met heerlijk verwarmd water.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne plek!

Jessica Szabó,
    14-9-2015

Camping met 150 plaatsen met een leuke mix aan nationaliteiten. De sfeer is gemoedelijk en geschikt voor zowel gezinnen als de wat ouderen. Op de camping zelf is voor de kinderen geen speelgelegenheid. Wel op het aangrenzende spa en zwembadcomplex, wat gratis toegankelijk is voor campingbezoekers. Via de camping loop je zo het zwembad in.

Het zwembad heeft diverse chloorbaden in diverse temperaturen en 2 warmwater/ thermaal baden. Ook zijn er eetgelegenheden in zowel het zwembad als er vlakbij.

Kleine ABC aan de andere kant van de straat, supermarkten op 2km in het centrum van Tiszakécske.

In de omgeving kun je bootjes huren, vissen, en is een klimpark.

Een kleine impressie vonden we recent: https://www.youtube.com/watch?v=_llw_baSN5E&feature=youtu.be

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima termal camping

rowjam,
    20-6-2014

Deze camping is gelegen bij een uitgebreid zwembad complex met termal baden mooi gelegen en netjes verzorgd, ruime plaatsen, diverse restaurants in de omgeving, diverse winkels in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk vertoeven!

j szabo,
    3-7-2013

Bij toeval kwamen wij op deze camping terecht in 2010 met onze 2 kinderen. Kleine camping met ernaast een groot zwembadcomplex, waar je als campinggast gratis gebruik van mag maken.

Eigenaren doen erg hun best om elk jaar een stuk verbetering door te voeren. Zo is het zwembadcomplex in 2011 grotendeels vernieuwd, zijn er binnen en buiten baden bij gemaakt en bevat het nu ook een saunacomplex. De camping heeft sinds vorig jaar ook gewoon (gechloord) water ipv thermaalwater om mee te douchen wat we een super verbetering vinden omdat het douchen stonk en je niet het idee had dat je lekker fris ervan werd.

Op het zwembadcomplex maar ook vlakbij de camping en in het dorp zijn diverse eetgelegenheden waar je tegen leuke prijzen kunt eten. ook staat er op de parkeerplaats een bakker en wat lokale bewoners met wat groente en fruit.

Onze kinderen (12 en 10jr) willen weer graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke nette camping.

jarimob,
    14-6-2013

De camping is met borden goed aangegeven.

De Mobilhomes zijn schoon en netjes, maar wel een beetje gedateerd.

Het dorp Tiszakecske, is een zeer groen dorp, met enkele grote parken , een 3-tal grote supermarkten op ca 2 km. In het dorp is goed te fietsen, en te wandelen, buiten het dorp ontbreken fietspaden.

vanaf de camping heeft men gratis toegang tot zwem en thermaal baden.

Op het complex zijn voldoende eetgelegenheden.

Gereisd met partner in mei 2013