We hebben een aantal aanbieders voor Tirrenia voor je op een rij gezet:

Reviews over Tirrenia

Een heerlijk rustige camping

Ruud Boer,
    24-9-2018

Wij komen al enige jaren een week op deze camping, tijdens onze reizen door Italië.

Het is er altijd rustig, ja ‘s avonds animatie maar op de camping valt het lawaai hiervan erg mee en om half twaalf is het rustig.

Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Het strand is bereikbaar met een busje die op gezette tijden heen en weer pendeld, maar wij lopen dat stukje ( ruim een kilometer) altijd.

Een erg goed restaurant, je kunt er heerlijk eten, de bediening loopt als het druk is wel eens wat stroef maar dat heeft ook zijn charme.

En ja betalen voor warm water en het zwembad, maar wel eerlijk wat je niet gebruikt betaal je niet, anders zou het doorberekend worden in de overnachtingsprijs en betaal je er zowiezo voor.

Het sanitair is erg schoon, er is een oud en een nieuw sanitairblok, de eerste is wat verouderd maar schoon.

WiFi alleen bij de bar, en traag, WiFi beschikbaar op het gehele terrein zou een hele verbetering zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

Shuttle naar het strand. . Het toiletgebouw is sch

Elise,
    3-9-2018

Prachtige camping. Echt heel goed geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018

De camping is een echte aanrader

Denise,
    23-8-2018

Prettige, rustige camping met mooie plekken en prima sanitair.

Het is er heel rustig en die rust wordt 's avonds ook gerespecteerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping dichtbij mooie Toscaanse steden!

Teunissen,
    20-8-2018

Na veel negatieve reviews een positievere van ons. Wij hebben een week een van de zes Coco Sweet tenten gehuurd. De tent is ons prima bevallen, maar 1 tip; neem een ventilator mee ivm de warmte. Alles wat je nodig hebt zit er verder in.

Het is een rustige camping. Het zwembad is gesloten van 13.15 uur tot 16.00 uur en kost 1 euro p.p./per keer. Voor warm water betaal je 50 cent per 3 minuten. Al deze bovenstaande punten staan ook op de website van de camping.

Het sanitair is heel schoon. In het restaurant van de camping kun je heerlijke pizza's eten voor weinig geld. Vanaf de camping ben je zo in Pisa en Lucca. In Livorno kun je goed shoppen. Al met al een prima camping voor een leuke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige camping met ruime standplaatsen.

Peter en Petra,
    20-8-2018

Wij waren hier van 19 juni tot 14 juli 2018. Camping was rustig, geen lawaai. Standplaatsen zijn ruim en er is voldoende schaduw maar ook zon. Vanaf 1 juli 's avonds tot ca 23.00 uur een (kinder)disco. Hier had je verderop op de camping geen enkele hinder van. Je moet betalen voor warm water/douche en voor het zwembad, maar daar is met de standplaatsprijs goed rekening mee gehouden. De wifi is alleen bij het restaurant en is erg traag. Ook internet is traag (4G hebben wij op de camping niet gezien). Jammer, mag best verbeteren! Afstand tot strand is ca 500 m, maar je loopt langs/op een vrij drukke weg. Er rijdt een gratis busje. Strand heeft heel veel betaalde strandstoelen en is behoorlijk druk. Ca 1 km verderop is een vrij strand, maar dat is ook behoorlijk druk. Zee is heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2018