Sorteren

campings Texel

Reviews over Texel

prachtig nieuw chalet op fantastische plek

frits Ringers
    14-11-2018

Een prachtige herfstweek doorgebracht in een chalet op de Robbenjager. Het chalet is perfect ingericht met fraai meubilair. Het strand is vlakbij en ook de diverse eetgelegenheden rondom de vuurtoren zijn op loopafstand. Het uitzicht is fantastisch en het is een perfecte plek voor rustzoekers.

Alles is wat het lijkt...!

Dorien
    12-11-2018

Normaalgesproken is niets wat het lijkt, Nu, dit wèl. Eigenlijk nòg mooier, superschoon en geweldig comfortabel. Fazanten, konijntjes en vogels in de tuin en zicht op het duin. Het kan niet beter.

Heerlijk ontspannen in een rustige omgeving.

Patrick
    11-11-2018

In de herfstvakantie hebben wij een midweek doorgebracht in chalet nr.20 op De Robbenjager. Deze chalet ligt aan de rand van het park. Lekker rustig dus. De chalet is erg sfeervol ingericht en voorzien van alle moderne gemakken (goede WiFi, Smart TV, combi-oven), je voelt je er meteen thuis. Een handgeschreven welkomstkaart, zak Texelse chips en flesje Juttertje bij aankomst. Deze chalet heeft een groot terras met mooie tuinset en 2 ligbedden. s`Ochtends bij het openen van de gordijnen wordt je begroet door prachtige vogels in je tuin. Uit nieuwsgierigheid heb ik een rondje gemaakt over het park. De plekken voor campers en kampeerders zien er ruim uit. Ook de sanitaire voorzieningen en voorzieningen voor campers zien er piekfijn uit. Vanuit het park wandel je zo naar het strand en de vuurtoren of fietsen je meteen de duinen in. Dank aan de familie dat wij een paar uur langer konden blijven ivm problemen met onze fietsdrager. Aanrader!

Leuk verblijf/locatie

Rudi Van Kerchove
    10-11-2018

Comfortabele chalet met modern kwaliteitsvol meubilair en dito toestellen.

Een stukje hemel op aarde!

Thea
    10-11-2018

Een ideale locatie om je batterijen terug op te laden.

De zee van rust te midden van al het moois dat de natuur er te bieden heeft in combinatie met al de luxe van de camping zelf, zorgden er voor dat ons verblijf op Texel weerom een onvergetelijke ervaring werd.

Het wordt aftellen naar onze volgende vakantie daar!