Sorteren

Reviews over Terherne

FANTASTISCH, wij komen zeker weer

Geert Koster
    15-8-2018

Wat een mooie tijd hebben we hier gehad.

Kinderen konden heerlijk zwemmen in het buitenwater, op voetbalveld of in de zandbak spelen en gratis gebruik maken van de kano's.

Vooral de ruimte en rust sprak ons zeer aan, heerlijk open zicht naar in voorbij varende zeilboten.

Prima schoon douche en toiletgebouw, zonder muntjes.

Gratis WIFI en vriendelijke beheerders.

Zoals zij zelf zeggen, PUUR GENIETEN.

Een absolute aanrader!

Anja
    26-7-2018

Een mooie, gastvrije en rustige camping aan het water op een prachtig plekje in Friesland.

De plekken zijn met 120m2 bijzonder royaal. Ook kan men op de camping een compleet ingerichte caravan huren en een fantastische safari tent voor wel 6 personen. In 2017 is het sanitair compleet vernieuwd. Dit is uitstekend en bijzonder schoon. In de kleine haven kan men zijn boot aanleggen. De steigers bieden een goede plek om te vissen. Vanaf het strandje is het heerlijk kijken naar de langsvarende bootjes. Hier kun men ook zwemmen in het mooiste slootje van Friesland. Voor jong en oud is hier genoeg te doen. Er is een speeltuintje voor de kleintjes, een voetbalveldje en pingpong tafel voor de grotere jeugd. De kano’s mag men gratis gebruiken. De camping ligt op loopafstand van het gezellige Terherne met het Kameleondorp. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. Ook kan men in de omgeving boten en fietsen huren.

Een aanrader!

Prachtige locatie!

Karin
    3-8-2016

Locatie, direct aan het Sneekermeer. Ideaal voor de watersportliefhebber! Goed onderhouden ruime kampeerplekken. Netjes sanitair (incl aparte babyroom). Heerlijk Rustig, verder geen animatie oid.

Mooie locatie.

S. de Boer
    29-6-2014

Nette, niet al te grote camping aan het Sneekermeer.

Fijn dat de hond op de camping is toegestaan, er is zelfs een speciaal hondenstrandje.. leuk! Toiletgebouw netjes en schoon.

Wij komen zeker weer!