We hebben een aantal aanbieders voor Terherne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Terherne voor je op een rij gezet:

Reviews over Terherne

FANTASTISCH, wij komen zeker weer

Geert Koster,
    15-8-2018

Wat een mooie tijd hebben we hier gehad.

Kinderen konden heerlijk zwemmen in het buitenwater, op voetbalveld of in de zandbak spelen en gratis gebruik maken van de kano's.

Vooral de ruimte en rust sprak ons zeer aan, heerlijk open zicht naar in voorbij varende zeilboten.

Prima schoon douche en toiletgebouw, zonder muntjes.

Gratis WIFI en vriendelijke beheerders.

Zoals zij zelf zeggen, PUUR GENIETEN.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een absolute aanrader!

Anja,
    26-7-2018

Een mooie, gastvrije en rustige camping aan het water op een prachtig plekje in Friesland.

De plekken zijn met 120m2 bijzonder royaal. Ook kan men op de camping een compleet ingerichte caravan huren en een fantastische safari tent voor wel 6 personen. In 2017 is het sanitair compleet vernieuwd. Dit is uitstekend en bijzonder schoon. In de kleine haven kan men zijn boot aanleggen. De steigers bieden een goede plek om te vissen. Vanaf het strandje is het heerlijk kijken naar de langsvarende bootjes. Hier kun men ook zwemmen in het mooiste slootje van Friesland. Voor jong en oud is hier genoeg te doen. Er is een speeltuintje voor de kleintjes, een voetbalveldje en pingpong tafel voor de grotere jeugd. De kano’s mag men gratis gebruiken. De camping ligt op loopafstand van het gezellige Terherne met het Kameleondorp. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. Ook kan men in de omgeving boten en fietsen huren.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

UItstekend kampeerterrein.

J Noyen,
    25-11-2017

Prima kampeerterrein voor kanoërs. Ook bij harde wind de mogelijkheid mom vanaf dit kampeerterrein kanotochten te maken. Prima eetgelegenheden op loopafstand. Ook kleine supermarkt op loopafstand

Gereisd met vrienden in april 2017

Rustige camping, perfecte ligging met de boot

Annelies,
    4-10-2017

Een kleinschalige gezellige camping met 25 sta-plaatsen. Mooie eigen haven, ideaal om de boot mee te nemen. Perfecte ligging om per boot Friesland te ontdekken, centraal gelegen tussen prachtige meren en vaarwateren. Net en schoon sanitair, douchetijd is wat beperkt. Iedere campingplaats heeft eigen afvoer en wateraansluiting. Goedwerkende WiFi. Voor het vermaak ben je op de camping snel uitgekeken, maar in de omliggende dorpjes genoeg gezelligheid en leuke eetgelegenheden. Met kinderen is het een aanrader de kameleon boerderij te bezoeken, de camping is in de kameleon deel 2 gebruikt als decor, leuk om te kijken wanneer je hier bent want er is veel te herkennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping voor waterliefhebbers

R. van Dijk,
    10-9-2017

Vlakbij kameleondorp Terherne. Bij het Sneekermeer. Mooi viswater en veel kampeerders met bootjes.

Gereisd met partner in september 2017