• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Sussat

Fijne plek om samen met je gezin te zijn

Kim
    8-1-2018

Normaal gesproken komen we in de lente/zomer graag naar La Chassagne. Nu op ons verzoek een Gitte gehuurd in de Winter. En de beleving is net zo fijn. De kindjes in de ochtend op zoek naar eitjes en spelen in de speeltuin. In de avond de open haard aan en lekker genieten in de mooie Gitte. Op een goed uur afstand van de camping heerlijk wezen skiën en sleetje rijden bij de Super Besse. Ook voor in de winter een aanrader.

gezellige camping voor gezinnen met kleine kindere

Aryaen
    14-5-2017

Camping met nu nog Nederlandse eigenaar (camping staat te koop). Een echte aanrader voor rustzoekers, alleen de geluiden uit de natuur zijn hier te horen. Gezellig en creatief ingericht vooral voor gezinnen met kleine kinderen een aanrader. Er zijn veel speelmogelijkheden op het mooie ruime terrein met allerlei speeltoestellen. De boerderijdieren zijn enkele kippen, een gans, twee lammetjes en binnen konijntjes.

De afwerking van de standplaatsen verdient wat aandacht: er zijn 4 plaatsen voor caravans maar deze zijn erg hellend zodat wel wat handigheid en hulpmiddelen nodig zijn om de zaak waterpas te krijgen. De tentpaatsen zijn eveneens erg geaccidenteerd. Het sanitair is prima en schoon maar de afwasplaats is onvoldoende en het water is lauw.

Op sommige dagen kan men er ook eten of eten bestellen.

De camping richt zich hoofdzakelijk op Nederlandse bezoekers, er zijn ook 3 leuke appartementjes te huur.

Wifi alleen op een plaats in de open lucht dus bij regen geen internet of nat worden.

De bewegwijzering en de toegang laat te wensen over, de toegang via Susat is niet geschikt voor wat grotere caravans (rijden via Veaux zie site) De normale prijs is aan de hoge kant voor het gebodene in het laagseizoen wordt wel een aanzienlijke korting gegeven.