Reviews over Sussac

Fantastische camping voor jong en oud!

Hans Doosje,
    25-9-2018

Een camping in een prachtig gebied, vooral als je van rust en natuur houdt. De camping is echt fantastisch voor jong en oud. Voor gezinnen met kleine kinderen en voor mensen die van rust houden. Misschien voor kinderen in de puber leeftijd iets minder als je van een bruisende camping met disco enz houdt; die is er namelijk niet. De camping beheerders zijn ontzettend lief en behulpzaam. Alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken. Ze staan open voor goede suggesties. De plaatsen zijn ruim en rustig (nu waren wij wel aan het begin van het seizoen) en erg mooi gelegen. Geen drukke verkeerswegen in de nabijheid. Je kunt hier inderdaad de stilte voelen en omdat er geen grote steden in de buurt zijn genieten van de prachtige sterrenhemel. Honden zijn welkom, mits aangelijnd. Wij hebben in de directe omgeving van de camping een snel stromend beekje ontdekt waar onze labradoodle zich uit kon leven.

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Jana,
    27-8-2018

De heerlijkste camping ooit, (maar niet verder vertellen, want anders kunnen we er volgende keer niet meer terecht).

De eerste gedachte na onze rondleiding op de camping door eigenaar Michel was: waarom hebben we niet meteen twee weken geboekt.

De camping zelf is prachtig: veel natuur, ruime plekken, overal zitjes en speelplekken en een bibliotheek vol boeken die geleend kunnen worden.

We hebben genoten van onze fijne plek met zon en schaduw, de verse broodjes iedere ochtend, het heldere zwemmeer en de gezelligheid rond het kampvuur. Sanitair is top, service is super.

Met twee kleine avontuurlijke jongens (3 en 5) was de gemoedelijke sfeer en kleinschaligheid van de camping perfect en hebben we echt kunnen ontspannen.

We hebben die extra week gelukkig ter plekke nog kunnen bijboeken en hebben ruim twee weken ontzettend genoten van de warme gastvrijheid van Michel en Laura. Dank jullie wel!

(eigenlijk alleen maar tienen)

Fantastisch!

Joris,
    16-8-2018

Deze camping is 'by far' de meest ontspannen ervaring die ik als kampeerder ooit heb gehad. Niet alleen is de camping zelf een idyllische plek in een prachtige omgeving met alle faciliteiten die je je als gezin met kleine kinderen wenst, maar met name het enorme welkome gevoel dat Michel en Laura je geven is ongekend. Niet gek dat we na een rondje Dordogne toch maar weer terug zijn gekomen naar deze camping. Het voelde als een cadeautje om bij jullie te mogen zijn!

Geweldig!

Roel,
    6-8-2018

Wat een absolute topplek is dit!

Ik heb me even afgevraagd of ik wel een review wilde schrijven over deze camping want dit is zo’n plekje dat je eigenlijk liever geheim houdt voor de rest van de wereld ☺. De camping is een oase van rust, waar tegelijkertijd een leuke bedrijvigheid is, met erg ruim opgezette plekken en een fantastisch meertje dat gevoed wordt door een natuurlijke bron. De kinderen (4, 8 en 9) hebben zich urenlang samen met hun vrienden prima vermaakt op het meertje door zoveel mogelijk salamanders te vangen of gewoon lekker te spelen en te zwemmen.

De (nieuwe) eigenaren van de camping zorgen ervoor dat iedereen zich direct welkom voelt. Er hangt een heerlijk ontspannen sfeer en er is altijd tijd voor een praatje of een drankje op het terras.

’s Avonds wordt er door de campinggasten vaak gezamenlijk een kampvuur gemaakt en komen de marshmallows én af toe een gitaar tevoorschijn.

Michel en Laura nogmaals bedankt!

Tot stilstand komen

Lauren,
    25-7-2018

Het is het eerste jaar voor de nieuwe campingeigenaren en voor ons was dit de eerste keer kamperen met ons zoontje van bijna 1 jaar oud. We hebben het heerlijk gehad! Les Saules is een prachtige camping met mooie plaatsen, met veel groen en daardoor privacy, midden in de natuur. Wind in de bomen, fluitende vogels, gekwaak van de kikkers uit het meertje, voeten in het gras en verder even niks. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. In het midden als hart het prachtige huis tussen de bloemen, een vuurplaats, en 's avonds de kaarsjes op tafel. De sfeer is ongedwongen, en voor kinderen is er van alles te doen en te ontdekken. We hebben ons welkom gevoeld en de zorg sprak uit details. Bij aankomst waren er alvast wat kinderboekjes voor ons zoontje klaar gelegd op de tafel bij de grote boekenkast, na een hele heftige storm kwam de campingeigenaar nog in de stromende regen checken of alles goed was met ons. Wij komen zeker weer terug!