Sorteren

Reviews over Suèvres (Loir et Cher)

Best ok, zeker de zwembaden!

Prengels Ivan
    19-8-2018

Hier op vakantie voor een weekje met de het gezin, 3 meisjes van respectievelijk 2, 12 en 13. Mooi "huisje" waar we in verbleven, het enigste wat niet zo tof was is dat we op 2 meter van onze buren zaten, je zat bijna letterlijk in elkaars broekzak. wel teveel van deze huisjes kort op elkaar. Voor de rest wel een leuke camping, met 3 leuke zwembaden en allerlei glijbanen. Ook het feit dat er in het midden van de camping een soort kasteeltje staat is best leuk, er word regelmatig animatie gegeven dit wel in het Frans. Zo zijn wij naar de schuimparty geweest wat echt super was :-). Volgend jaar boeken we opnieuw bij Capfun maar dan in de jura. Omgeving is niet echt mijn ding, hou meer van de heuvels, bossen en bergen maar het was een heeeeel late last minute dus... :-). Kajakken op de Loire is een aanrader. Eten in het "restaurantje" is ok maar wel héél lange wachtijden, chaotisch qua bediening, zal misschien de hitte geweest zijn :-).

3 sterren camping, dus verwacht ook geen 5 sterren

Linda Pex
    8-8-2018

Ik was vooraf wat sceptisch gezien de eerdere beoordelingen. Gelukkig viel het reuze mee. Wij hadden een 6 persoonschalet met airco. Erg ruime huisjes met goedwerkende airco, rolluiken. Het zwembad is erg mooi, vooral de glijbanen waren favoriet. Het animatieteam deed het fantastisch (ook Nederlands talige animatie). Jammer vond ik dat het restaurant en de supermarkt beperkt geopend was. Kleine overzichtelijke camping met mooie speeltuintjes ook. Al met al tevreden.