Reviews over Suèvres (Loir et Cher)

Best ok, zeker de zwembaden!

Prengels Ivan,
    19-8-2018

Hier op vakantie voor een weekje met de het gezin, 3 meisjes van respectievelijk 2, 12 en 13. Mooi "huisje" waar we in verbleven, het enigste wat niet zo tof was is dat we op 2 meter van onze buren zaten, je zat bijna letterlijk in elkaars broekzak. wel teveel van deze huisjes kort op elkaar. Voor de rest wel een leuke camping, met 3 leuke zwembaden en allerlei glijbanen. Ook het feit dat er in het midden van de camping een soort kasteeltje staat is best leuk, er word regelmatig animatie gegeven dit wel in het Frans. Zo zijn wij naar de schuimparty geweest wat echt super was :-). Volgend jaar boeken we opnieuw bij Capfun maar dan in de jura. Omgeving is niet echt mijn ding, hou meer van de heuvels, bossen en bergen maar het was een heeeeel late last minute dus... :-). Kajakken op de Loire is een aanrader. Eten in het "restaurantje" is ok maar wel héél lange wachtijden, chaotisch qua bediening, zal misschien de hitte geweest zijn :-).

3 sterren camping, dus verwacht ook geen 5 sterren

Linda Pex,
    8-8-2018

Ik was vooraf wat sceptisch gezien de eerdere beoordelingen. Gelukkig viel het reuze mee. Wij hadden een 6 persoonschalet met airco. Erg ruime huisjes met goedwerkende airco, rolluiken. Het zwembad is erg mooi, vooral de glijbanen waren favoriet. Het animatieteam deed het fantastisch (ook Nederlands talige animatie). Jammer vond ik dat het restaurant en de supermarkt beperkt geopend was. Kleine overzichtelijke camping met mooie speeltuintjes ook. Al met al tevreden.

Een aanrader als je van de Franse camping houdt!

Jeroen Kersten,
    4-8-2017

Verwacht hier geen Nederlandse Center Parcs; dit is Frankrijk zoals je het in Frankrijk mag verwachten! Alles is er: een kleine winkel, 's morgens vers afgebakken brood, drie zwembaden, een afhaalpizzeria, een restaurant met terras, animatie voor drie leeftijdscategorieën, vrijwel nieuwe stacaravans. Maar, als je 's morgens meldt dat gas voor douche en koken op is dan komt er echt pas 's avonds iemand met een nieuwe gasfles, en het zwembad houden we schoon mer heel veel chloor, niet met badmeesters die heel de dag het zwembad lopen schoon te boenen. Geniet van het Franse leven en van de prachtige omgeving (ruim tachtig kastelen in de regio!), lach om de Franse slag die je ook op La Grenouillère tegenkomt en je brengt hier een prima vakantie door!

We hebben genoten!

Leda,
    16-9-2016

Hartstikke goed personeel, de chalets zijn zeer aan te raden, voorzien van alle luxe. Heerlijk vers brood 'sochtends af te halen bij het winkeltje.

Drie zwembaden, voor ieder wat wils, al is het fijn als deze met 38graden buiten openingstijden gereinigd worden.

Wel een dag zonder water gezeten ivm overcapaciteit en hitte. Personeel deelde flessen water uit, wat een prima overbrugging was.

Bedden in het chalet prima voor een weekje, maar is wel minimale Ikea kwaliteit.

Zeer goed

22-8-2016

Het is een mooie kleinschalig vakantiepark met een heel gaaf zwembad. De nieuwe glijbanen vielen prima in de smaak bij de jongens van 5 en 6 jaar. Het personeel was vriendelijk en bij de winkel en receptie heel aardig. De nieuwe mobil home was luxe.Leuke camping voor Kids tussen de 5 en 14 jaar oud!. Bij het zwembad was het heel glibberig bij de uitgang. Iets meer planten op het terrein was goed. Soms wat te harde muziek vanaf het plein met activiteiten in de avond maar hangt ervanaf waar je zit.