• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Spanje

Geweldig!!

Gitte Klaassen, 17-2-2018
    Wat een geweldige camping!! De eigenaresse Helga is heel vriendelijk en gastvrij. De camping is van alle gemakken voorzien en alles is netjes! 's Morgens kun je een groot assortiment aan brood en broodjes afgeleverd krijgen aan je camper. De verhouding prijs -kwaliteit is super!! Zeker een aanbeveling waard. Wij hebben genoten van de rust, alle faciliteiten en de vriendelijkheid van Helga en haar dieren.

Heerlijke camping, jammer van de luide animatie.

Fam Jansen, 16-2-2018

Heerlijke camping. Grote plaats vantevoren al gereserveerd. Fijn zwembad met zout water in plaats van chloor. Goed restaurant. Strandje met grotere kiezels. Fijn kunnen snorkelen. Elke dag animatie in het zwembad. De muziek was op de hele camping te horen. Elke avond laat een show optreden van het animatie team. Daar moet je van houden. Wij vonden het jammer dat dit elke dag was en dat je dit dus tot na 23 uur op de hele camping nog hoorde.

Mooie wandelpaadjes langs de kust naar andere strandjes of het dorpje. In het dorpje is een treinstation om naar Valencia of Barcelona te gaan.

Sanitair ruim, schoon, vrij nieuw, kortom keurig. Winkeltje voor dagelijks brood. Grote supermarkt op 15 min rijden. Van het spoor en de snelweg hebben wij geen last gehad. Misschien omdat wij een plek wat verderweg hadden gekozen.

Ondanks de minpunten toch voor herhaling vatbaar (wellicht).

Super camping voor alle leeftijden

Boum, 15-2-2018

Vond het geweldig schoon super zwembad groot leuke glijbanen ik kan me totaal niet vinden in de mensen die hier negatief zijn hadden een plaats met eigen sanitair super ook geen last van overlast s nachts en heb kleine kids"

Kortom wij komen hier al 6 jaar met veel plezier .wat betreft betaling je kan het ook overboeken doen wij altijd geen extra kosten kortom geen gedoe.

Geweldig

Jelle, 10-2-2018
    Onwijs gezellige camping, met heel veel dingen die de kinderen kunnen doen. En uiteraard een paradijs voor de fanatieke kite- of windsurfer. Verder kan je ook lekker eten op de camping en zijn er onwijs leuke dorpjes om de camping heen

Prachtig zwembad en vlakbij het centrum

Jacky, 10-2-2018

Deze camping heeft een slecht imago voor wat betreft de jongeren in het hoogseizoen. Wij hebben echter nog nooit iets vervelends meegemaakt. Natuurlijk gebeurd er wel eens wat iemand stak bij aankomst vuurwerk af maar meteen was de bewaking er bij. In het zwembad heb je alle tijd om baantjes te trekken en het eten op het terras wordt ook steeds beter, (wij komen hier namelijk al jaren).

Pizza en kip aan het spit is ook erg lekker. Bij de receptie spreekt men nederlands en is altijd bereid om je te helpen.

Spanje scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51174 reviews