Sorteren

Reviews over St. Wolfgang

Goede prijs kwaliteit verhouding op deze camping

gerard
    22-8-2016

we hebben het zeer goed naar onze zin gehad op deze camping. er is een prima gelegen om te zwemmen in een super zee.

voor de kinderen is er voldoende te doen met een paar keer savonds een super leuke film speciaal voor de kinderen gedraaid.

ook het sanitair is ruim voldoende.

kortom een leuke camping die aan een ieder is aan te bevelen.

Heerlijke camping

Gerke
    22-8-2016

Fantastische camping, betaalbaar en zelfs de mogelijkheid voor een prive badkamer. Reserveer wel van te voren en geef duidelijk door wat de afmetingen zijn van je tent of caravan en wat je nodig hebt, anders is de kans groot dat je een plek krijgt die te klein is.

Wifi is gratis, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Het doet het meer niet dan wel. De DNS servers liggen er om de haverklap uit, waardoor het niet bruikbaar is.

Prima Camping

mieke
    7-8-2015

Camping Appesbach is een prima camping. Met de tent mochten we een plekje uitzoeken zonder reservering.. Direct aan het water hadden we een mooi prive strandje.. Prachtig! Minpuntje was de lange wandeling om bij het toiletgebouw te komen.. Speeltuintje, winkelrje en sanitair prima. Weinig Nederlanders op de camping.

Familiecamping aan een meer

AnneMarie
    15-8-2014

Een camping op een prachtige plek aan het meer. Eigen ligweitje en toegang tot het meer.

Vriendelijk personeel en eenvoudig maar lekker eten.

Op loopafstand van het dorpje St. Wolfgang, grote supermarkt op 7 autominuten. Onze kinderen lagen de hele dag in het meer maar er zijn ook genoeg activiteiten in de buurt .

Familiecamping

G.mocking
    1-9-2013

Eten op de camping is zeer goed en het sanitair is perfect schoon.

De zoon heeft de camping over genomen hier door gaat de camping echt vooruit .keulen en Aken zijn ook niet in 1dag gebouwd