• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over St. Wolfgang

Goede prijs kwaliteit verhouding op deze camping

gerard
    22-8-2016

we hebben het zeer goed naar onze zin gehad op deze camping. er is een prima gelegen om te zwemmen in een super zee.

voor de kinderen is er voldoende te doen met een paar keer savonds een super leuke film speciaal voor de kinderen gedraaid.

ook het sanitair is ruim voldoende.

kortom een leuke camping die aan een ieder is aan te bevelen.

Prima Camping

mieke
    7-8-2015

Camping Appesbach is een prima camping. Met de tent mochten we een plekje uitzoeken zonder reservering.. Direct aan het water hadden we een mooi prive strandje.. Prachtig! Minpuntje was de lange wandeling om bij het toiletgebouw te komen.. Speeltuintje, winkelrje en sanitair prima. Weinig Nederlanders op de camping.