Reviews over St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

Leuke camping

Marnix,
    7-10-2018

Leuke camping met vriendelijke dame aan de receptie die nederlands spreekt.

Plaatsen zijn voldoende groot en sanitair is wat verouderd maar wel proper.

Zwembad was verwarmd en binnen is er ook een jaccuzzie en hamman.

Minpunt was dat alhoewel het een gekeurde ACSI camping met een sticker aan de receptie is je geen korting krijgt wat ik wel wat vreemd vond.

Saint Remy de Provence is een leuk stadje waar veel te zien is.

Een aanrader.

Top camping!

Frank & Mireille,
    14-9-2018

Héérlijke vakantie gehad! Camping is gezellig en zeer schoon! Relaxte sfeer. Personeel/eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Supermarkt op de camping waar veel dingen verkrijgbaar zijn en elke dag lekker vers brood. Grote supermarkt op loopafstand (500 mtr). Op de camping ook een leuk restaurant waar je in ongedwongen sfeer lekker kunt eten. Heerlijk zwembad + ligweide met prima (en voldoende) ligbedden. Prima ligging op loop afstand van het gezellige dorp St Remy de Provence. Ook in de omgeving veel te doen/zien. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Fijne kleinschalige camping

Ans Wijnings,
    14-9-2018

Centraal voor centrum St Remy te voet te kunnen bereiken gelegen camping. Kleinschalig ..fijne plekken..zwembadje is oke..1e toiletgebouw in orde 2e gebouw geen gebruik v gemaakt. Hopelijk blijft deze plek n camping voor kampeerders en wordt het niet volgezet met chalets. Jammer dat de eigenaresse idd regelmatig niet klantvriendelijk is..zie verdere reviews. Als mensen iets melden wat niet klopt en het is idd zo ..doet er iets mee.

Bar kan wel wat meer gezelligheid bieden qua sfeer..bv muziekje nootjes etc.

Verder blijven we toch terugkomen zoals alle afgelopen jaren.

Wij houden niet van die hele grote supergeorganiseerde campings 😉

Een aanrader!

Sandra,
    7-9-2018

Mooie, camping, vlakbij Saint-Remy, met een zalig zwembad. Toen we er in september waren, was het er vrij rustig. Sanitair is prima in orde en schoon. Een heerlijk plekje!

Een verrassing in een druk bezocht gebied.

karel warmenhoven,
    2-9-2018

De camping is lekker rustig.

Geen georganiseerde activiteiten.

De plekken zijn groot en omheind door heggen en hoge coniferen... dus veel schaduw.

Toen wij er waren was er ruimte in overvloed.

Ook een groot veld om te badmintonnen of een balletje te trappen.

Het zwembad is schoon en flink groot.

Het sanitairgebouw ligt achterin de camping.

Er zijn meer dan genoeg douches en afwasplekken.

En we hadden altijd warm water in overvloed.

De camping ligt op loopafstand van t stadje.

Dat is prettig, want parkeren is niet altijd makkelijk.