Reviews over St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

Prima verblijf in juni

HannekeZ
    22-6-2018

Heerlijke week gehad, stonden op het veld (plekken L) waardoor praxhtig uitzicht. En dan nog met heel gezellige mensen ook! Sanitair kan beter, is op zich opgeknapt maar doucheslang moet je bv in de hand houden, geen ophangpunt... weet niet of sanitair in topdrukte zal voldoen. Een gemoedelijke sfeer op de camping en loopafstabd (15 minuten) van Saint-Remy-de-Provence

Voor herhaling zeker.

J.C.Schot
    21-5-2018

Geweldig geen enkele aanmerking.

‘Thuis komen’

René de Brouwer
    13-1-2018

Dichtbij dorp en supermarkt.

geweldig

anneke van veluw
    4-10-2017

grote plekken. echt een franse no nonsense camping.op loopafstand van st remy

Een camping waar het prettig is

Geli
    1-10-2017

Een speels ingerichte camping. Plaatsen verschillend in grootte, in de schaduw of in de zon. Heerlijk zwembad met mooie ligweide. Zelf gebakken brood op bestelling. 'S nachts heerlijk rustig.

St. Remy de Provence (Bouches du Rhône) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 84 reviews