Reviews over St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

‘Thuis komen’

René de Brouwer, 13-1-2018
    Dichtbij dorp en supermarkt.

Wij komen hier weer graag terug!

Mayke Herberts, 23-10-2017
    Wat hebben wij genoten! Het is een gemoedelijke camping waar alleen maar zeer vriendelijke mensen werken. In het zwembad kan je heerlijk elke ochtend baantjes zwemmen. Sanitair is echt top! Met altijd prettige muziek aan. Goed restaurant en winkeltje op de camping zelf. Het erg leuke plaatsje St. Remy op loopafstand.

geweldig

anneke van veluw, 4-10-2017
    grote plekken. echt een franse no nonsense camping.op loopafstand van st remy

Een camping waar het prettig is

Geli, 1-10-2017
    Een speels ingerichte camping. Plaatsen verschillend in grootte, in de schaduw of in de zon. Heerlijk zwembad met mooie ligweide. Zelf gebakken brood op bestelling. 'S nachts heerlijk rustig.

Heerlijk

Lucia, 19-9-2017
    Ik begrijp de negatieve beoordeling werkelijk niet. Vraag me ook af of wij ook echt op dezelfde camping zijn geweest. Wij waren hier in drukste tijd van de zomervakantie. Sanitair was de hele periode superschoon. Niemand van ons heeft ooit in de rij gestaan bij douches of wc's. Zwembad was goddelijk en absoluut geen zwarte randen gezien.Heerlijke schaduwplekken bij het zwembad. Personeel was super klantvriendelijk en servicegericht.Dit is absoluut de beste camping in St Remy en omstreken. Tenzij je het prettig vindt om hutje mutje met Nederlanders bij elkaar te staan. Ik vind het dan ook zeer onterecht dat men deze prachtige camping zo afgebrand.
St. Remy de Provence (Bouches du Rhône) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 84 reviews