Sorteren

Reviews over St. Projet

Hele fijne camping!

gezin met jonge kinderen
    23-8-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Wat ons opviel is de vriendelijke persoonlijke benadering van Frank en Quinta. De camping is ruim opgezet. Op het grote terrein staan de tenten verspreid. Er is altijd wel een schaduwplekje te vinden rond de tent wanneer het erg warm is. Het zwembad is precies groot genoeg en grenst aan de receptie. Dit vormt de ontmoetingsplek van de camping. Er is een mooie collectie boeken voor volwassenen, donaldduckjes en spelletjes voor de kinderen. De tables d'hotes is ongeveer 3 keer per week en was heerlijk. Houd wel rekening met dat je niet altijd kunt mee eten, aangezien er een beperkt aantal plaatsen is en Frank en Quinta iedereen de kans willen geven een keer mee te eten. Op de camping waren veel jonge Nederlandse kinderen waardoor de kinderen zich goed hebben vermaakt. Enige minpuntje: wat weinig sanitair, maar verder: Ga zo door Frank en Quinta!

Prima camping

Gezin
    17-8-2018

Zeer kleine camping qua aantal kampeerplaatsen, volgens mij zijn het er 12 plus een aantal verhuurtenten en 2 gites. Als je hierheen gaat hoef je alleen wat speelgoed voor in het water/zwembandjes mee te nemen en verder is alles er: boeken en tijdschriften voor volwassenen en kinderen (heel veel donaldduckjes), stapels spelletjes, een speeltent met video’s, Playmobil. Heerlijk rustig, goede table d’hote.

Het is wel een wat duurdere camping en dat zie je wel terug in het type bezoekers, deels wat kakkineus. Ondanks het weinige aantal plekken een overdaad aan Nederlandse kinderen waardoor het fijn vriend(innet)jes maken is en daar geniet je als ouders ook weer van.

Een echte aanrader!

Fence
    9-8-2018

- bijzondere campingplaatsen in een mooie omgeving

- plaatsen zijn zo groot dat er altijd schaduw en zon is

- Frank en Quinta zorgen dat alles top is en blijft!

Een klein paradijsje

Familie
    29-7-2018

Goed:

* De gastvrijheid van Frank en Quinta. Ze werken keihard en staan altijd voor hun gasten klaar.

* De heerlijk relaxte, gezellige en vriendelijke sfeer onderling tussen de gasten.

* De mega grote plekken waarbij je zelf mag kiezen waar je op het terrein gaat staan.

* De vriendschappen die de kinderen onderling binnen een dag met elkaar sluiten.

* De super gezellige avonden bij de Table d’hôtes waar iedereen geniet van Quinta d’r kookkunsten.

* Het prachtige terrein vol bloemen, vlinders en typisch mooie Franse huis waar alles rondom plaatsvind.

* De mega boeken- en spelletjeskast. Je hoeft zelf eigenlijk niks mee te nemen.

* Het heerlijke zwembad dat altijd schoon is.

Minpuntje:

Er zijn 3 sanitairruimtes en dat maakt dat je soms lang moet wachten voordat je naar het toilet kan of je tanden kan poetsen. Een plasemmer in je tent is aan te raden voor de nachten, want vanaf sommige plekken is het ver lopen.

Charme camping waar je echt tot rust komt!

D&D&L
    29-7-2018

Mas du midi is een hele kleine, rustige en persoonlijke camping.

Voor ons is het de eerste keer dat we zo'n kleine camping bezochten. Eens iets helemaal anders dan de massale campings die we normaal bezoeken.

Wel heel moeilijk te vinden en nog een uur van de snelweg. Onze tomtom kon het adres niet vinden dus we moesten echt gaan zoeken. Ook nog een paar keer verkeerd gereden. Na zo'n lange reis is dat binnendoor zoeken echt niet leuk.

Eenmaal aangekomen en gesetteld kom je hier heerlijk tot rust. Klein privé zwembadje met heerlijke ligbedden.

Ook de badkamer heeft zo z'n charmes. Wel onhandig dat er eigenlijk maar 2 badkamers aanwezig zijn en 1 los toilet.

Wij vonden het een unieke ervaring en hier kom je echt tot rust.

Daarnaast vonden we de persoonlijke sfeer en aandacht ook wel fijn.

De omgeving heb je wel snel gezien.

Onze hond was hier echt de koningin en mocht alles. Ze kon ook lekker los lopen, dat vond ze super en wij dus ook !