Reviews over St. Pons de Thomières

Saai

Fam. Fransen,
    10-8-2018

Prima camping, mooie grote plekken, sanitair netjes. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ver rijden voor uitstapjes. Slechte koffie te koop op de camping. Wij vonden het erg saai. Niets te doen voor tieners!

Prima

Ry,
    7-8-2018

Hele leuke, rustige, familie camping. Fijn zwembad, redelijk rustig, ruime staplaatsen en redelijke schone sanitair. Voor een paar dagen was het een prima camping om te zijn.

Topcamping!

Familie Slincx,
    25-1-2018

Heel leuke camping! De eigenaars zijn heel vriendelijk, familiaal. Mooie staanplaatsen. Heel gezellige paëlla-avond met lekkere huisgemaakte paëlla. Animatie-avonden met live muziek was top en gezellig! Karaoke was leuk, ook voor onze kids... de rivier in de camping heeft ook zijn charmes. wij en de kids hebben er de tijd van ons leven gehad... was echt top! We reserveren dit jaar terug... zeker weten.

Toppie formidableeee Rust,gezellig,en zeer famillial

Bruno,
    3-10-2017

Toppie formidableeee

Rust,gezellig,en zeer famillial

Jammer dat je voor de wifi moet betalen

Rene,
    2-10-2017

Jammer dat je voor de wifi moet betalen. Het zwembad was erg klein en druk.

Stokbrood was echt niet lekker.