• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over St. Pons de Thomières

Saai

Fam. Fransen
    10-8-2018

Prima camping, mooie grote plekken, sanitair netjes. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ver rijden voor uitstapjes. Slechte koffie te koop op de camping. Wij vonden het erg saai. Niets te doen voor tieners!

Prima

Ry
    7-8-2018

Hele leuke, rustige, familie camping. Fijn zwembad, redelijk rustig, ruime staplaatsen en redelijke schone sanitair. Voor een paar dagen was het een prima camping om te zijn.

Wat een heerlijk plekje

Margreet
    18-8-2017

Nu twee keer geweest, beide keren in een gite. Het terrein is ruig, met heerlijke speelplekken voor de kinderen (waar kunnen kinderen he-le-maal vrij hutten bouwen?!) Bos, heuvels, vallei, uitzicht, heerlijk zwembadje en supergezellige veranda waar je drankjes kunt drinken, ijsjes kunt eten of aan kunt schuiven voor het diner.

No nonsens. Misschien is dat wel het codewoord. Met eigenaren die de omgeving goéd kennen (dus mooie rustige plekjes weten, de lekkerste kaasboer verklappen en kunnen helpen als je onverhoopt medische ondersteuning nodig hebt) en graag een drankje met je meenemen.

Tot een volgende keer!

Heerlijke camping

Erik
    31-12-2016

Heerlijke tijd hier gehad: top camping. We hebben een week gekampeerd. De plekken zijn mooi aangelegd. Het is een terrascamping. De kinderen konden heerlijk spelen op de camping. Oa een stal met dieren waar de kinderen vrij naar binnen konden. Wij hebben fijn gewandeld in de omgeving.

Er werden leuke outdoor-achtige activiteiten georganiseerd. Zeer mooie receptie/gemeenschapsruimte. Vriendelijke eigenaars en personeel.

Het dichtstbijzijnde plaatsje is niet zo bijzonder.

Heerlijk!

Mijke Post
    10-10-2016

Goed:

- sfeer

- mensen

- eten (bio)

- verse croissantjes e.d. bij het ontbijt

- bar (contact met eigenaars en andere gasten)

- uitzicht

- grote plekken

- speelbos voor de kinderen

- veel kinderen van alle leeftijden

- je kan met iedereen omgaan

- klimaat: overdag warm, 's nachts koel

- veel te doen in de omgeving

Minder:

- de douche werd te heet