St. Paul d' Espis

Reviews over St. Paul d' Espis

Aanrader !

Peter en Els,
    20-8-2018

Mooi en groot domein, vriendelijke eigenaars, gezellige gite, gezellige pizza- avonden, kinderen vinden elkaar spontaan om te spelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super tijd gehad, veel gespeeld en gezwommen!

Marjolein de Lange,
    18-7-2018

Lekker in de natuur, fantastische sfeer, mooi uitzicht en fijn met dieren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig en inspirerend

Maxine,
    16-7-2018

Ontzettend vriendelijke mensen! De tijd stond echt even stil, we konden lekker in het moment leven en van de natuur genieten. Er was heel veel ruimte in en om de tipi. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, we hebben echt een topvakantie (met baby) gehad. En daarbij: de omgeving is prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Wederom fantastisch!

Boot,
    8-9-2017

Ik sluit me aan bij alle eerdere reviews! Het is er echt heerlijk! Voor derde keer geweest, en het verveelt niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische gastvrije unieke plek

Vd Heuvel,
    8-9-2017

De gastvrijheid, vriendelijkheid, ligging en kwaliteit van alle voorzieningen inclusief zwembad is fantastisch. Het is een kleinschalige camping met ook wat huisjes waar een ieder zich welkom voelt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017