St. Martin d'Ardèche (Ardeche)

Reviews over St. Martin d'Ardèche (Ardeche)

Geweldige camping met top personeel!!

M Lugtenberg,
    9-8-2018

Net terug van 2 weken verblijf in een tent met sanitair. Super leuke vakantie gehad in een mooie omgeving en fijne camping. Voor de kids genoeg Nederlandse kids en animatie was erg leuk voor onze kinderen van 4 en 8 jaar. Personeel van de camping zeer behulpzaam bij alle vragen die er zijn. Frans en Engelse taal goed te spreken en 1 medewerker kon zelfs goed Nederlands.

Restaurant op camping erg lekker en goed, voor een pizza of salade zeker op de juiste plek.

Zwembad fijn en schoon. Kids niet uit het water te krijgen en ze vermaakte zich prima zonder glijbaan.

Een echte natuurcamping waarbij een goede mix is van accomodaties en kampeerplekken.

Omgeving is super en de ligging bij het dorp ook fijn. Genoeg leuke restaurantjes om eens te bezoeken en een paar winkeltjes aanwezig.

Kortom een top camping en het concept van huttopia is super, als je niet van massale campings houd met 24 uur per dag animatie!!!

Volgend jaar weer!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Hele fijne plek voor vakantie!

Fam. Hagen,
    8-8-2018

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf bij Huttopia le Moulin! De ligging tov dorpje en rivier is perfect, camping is mooi, zwembad prima, bar/restaurant prima, animatie voor kinderen heel leuk, kortom; een aanrader.

Het personeel is heel vriendelijk en hebben ons enorm geholpen toen onze auto kapot was. Ze hebben geholpen met vertalen, ons de mogelijkheid gegeven om langer te kunnen blijven en erg meelevend!

Vanwege het langere verblijf hebben wij overnacht in zowel chalet als ingerichte tent. Beide perfect! Toen we in de tent sliepen, hadden we geen eigen sanitair, maar het openbare sanitair was netjes en schoon.

Ondanks het gedoe met onze auto kijken we terug op een fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping met mooie plekken!

Nathalie,
    3-8-2018

Wij hebben hier in juni 10 dagen gestaan en hebben het echt heel erg naar ons zin gehad! We hadden een hele mooie schaduwplek, wat wel fijn was met de hitte. Je kan via de camping zo de rivier inlopen, het strandje viel ons wat tegen. Het is aan te raden om je stoel daar mee naar toe te nemen. Zwembad was ook heerlijk, lekkere temperatuur. Kan me wel voorstellen dat dit wat klein is in de zomer met alle rondrennende kinderen. Verder is er veel te doen voor kinderen. Wij waren in het voorseizoen dus lekker rustig nog. Sanitair was ook prima, in rustige periode waren niet alle gebouwen open voor douches maar ook wel begrijpelijk. Afstand tot andere gebouwen was verder prima te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden hier zeker nog weleens terug kunnen komen!

Gereisd met partner in juni 2018

fantastische plek en omgeving

Francy Stevens,
    30-10-2017

camping lepontet in st martin d'ardeche is een speciale camping niet super luxe maar gezellig en oer vriendelijke eigenaars

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke vakantie

Ash,
    17-8-2017

+ vriendelijk en behulpzaam personeel

+ goede ligging om de mooie omgeving te ontdekken

+ mooie tent met bijbehorende sanitair, goede en volledige inventaris

+ leuk riviertje, prima strand

- was wel minder rustig dan verwacht door verkeersgeluid nabijgelegen weg, straaljagers (4 a 5x gehoord in 2 weken) en optredende bandjes tot een uurtje op 23:00 (1x per week). Allemaal wel overkomelijk, maar is wel persoonlijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
    Camping Huttopia Le Moulin, Responsable Réservations, 22-8-2017

Geachte Familie

Bedankt voor uw beoordeling.

Inderdaad, de camping ligt aan het begin van de mooie Gorges de l'Ardèche met en direct toegang naar de rivier. Perfect om af te koelen met de hitte van het Zuide

Een keer per week hebben we een band die komt spelen op de camping,

Natuurlijk voor 23uur is het afgelopen, we vraagen ook aan onze campers

om geen herrie te maaken vanaf 23uur.

We hopen u nogmaals te welkomen op onze camping