St Martin Cantales

Reviews over St Martin Cantales

Super

Kees Kwakman,
    14-10-2018

Wij hebben hier al een aantal keer een fantastische vakantie gehad,en komen zeker weer terug.

Ontvangst altijd even vriendelijk .

Camping eignaars zijn zeer behulpzaam.

Je kunt hier heerlijk tot rust komen wandelen en zwemmen in het heerlijk warme meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Marlies,
    7-10-2018

Helaas geen sympathieke ontvangst, dus geen vervolg.

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader

Heer Vermeij,
    28-2-2018

Mijn man en ik hebben erg genoten van de rust de vogels en de natuur, deze camping is echt een aanrader ook voor water lief hebbers. Het meer was lekker warm

wij waren er begin september. En behulpzame eigenaars.

Gereisd met partner in september 2017

nooit meer

Jacobien en Sjaak,
    29-10-2017

Het is een prachtig gelegen camping naast een mooi meer.

De camping ziet er goed verzorgd uit.

Er zijn een aantal doorslaggevende minpunten waarom wij deze camping helaas echt afraden.

De wijze hoe deze camping wordt beheerd is zeer rigide en zeer zakelijk.

Een voorbeeld: mensen die na 20.00 uur nog aankomen worden zonder blikken of blozen de camping geweigerd, ondanks een reservering. De argumentatie was dat in de kleine lettertjes geschreven staat dat als nieuwe gast men niet meer de camping op mag komen om je boeltje op te zetten. De neiging om de camping van rust te blijven voorzien slaat hierin door.

Een ander voorbeeld is het waken over rust in de avond. 22.00 uur gaan alle lichten op de camping uit en 23.00 uur staan de campingeigenaars te waken als meesters over een schoolklas over de rust van de camping. Er wordt zelfs een tent ingelopen als een hond te hard wordt aangesproken om in de bench te gaan. Ik was alleen in de tent.

Verder hebben we wel een goede tijd gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017
    Camping Pont du Rouffet, eigenaar, 14-12-2017

Beste Sjaak Quist,

Bedankt voor je mening en fijn dat je zo genoten hebt. Dat bleek ook uit het feit dat je ter plekke je verblijf met 3 dagen hebt verlengd, langer kon toen niet.

Je had een kampeerplek uitgekozen bij een toegang tot het meer. Je hond zat aan een te lang touw zodat hij op het pad en zelfs op de plek bij de overburen kwam. Kampeerders konden er niet langs om naar het water te lopen. Uiteraard moesten wij daar wat van zeggen.

De mensen over wie je het hebt, hadden gebeld vanaf een andere camping. Ze wisten dat ze het niet zouden redden voor 20.00 uur en we raadden hen aan om onderweg ergens te overnachten. Dat ze toch na 21.00 uur voor ons hek stonden, was hun eigen keuze.

Iedereen weet dat de aankomsttijd uiterlijk 20.00 uur is. Ook jij vindt het prettig dat mensen niet al te laat aankomen, bij het donker worden de koplampen van de auto aan doen (met draaiende motor) om de tent op te zetten, daarna te koken, af te wassen enz.

Overigens gaat de verlichting om 23.00 uur uit, en niet om 22.00 uur.

Kortom: kamperen is geven en nemen.

Het is vervelend als kampeerders hun verantwoordelijkheid niet nemen en wij daar wat van moeten zeggen.

Omdat we een rustige camping aanbieden, zien we het als onze taak om die rust dan ook te waarborgen. Over het algemeen wordt dit heel erg op prijs gesteld.

Zálige plek!

Josje en Ed,
    22-10-2017

Zoals al omschreven door iedereen: Echt een heerlijke plek om bij te komen, zwemmen, luieren,wandelen en tochten maken. Wij hadden, vonden wij, wel de mooiste plek (nr 11) zodat wij als eerste de zon hadden, en op het heetst van de dag schaduw. Beetje klim ook wel naar de toiletten als je bij het meer staat en nóg meer klim naar de ingang. Dus reserveer geen plek aan het meer als je niet goed ter been bent. Boven zijn ook mooie plekken! Maar de klim wisten we, geen probleem. Inderdaad weinig douches maar dat ervaar je één keer en een volgende keer ga je op een ander tijdstip. Winkels ook wel ver weg maar daar plakten wij een tochtje aan vast Genoeg te zien in de omgeving tenslotte. Dat het soms vervelend rumoerig was lag uitsluitend aan de opstelling van sommige gasten die enige "opvoedproblemen" hadden en daar mocht een deel van de camping van meegenieten.. Daar kunnen Ko en Aline natuurlijk weinig aan veranderen. Maar 's avonds was het stil. Heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2017