St. Jorioz (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jorioz (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Jorioz (Haute Savoie)

Geweldige vakantie gehad op camping Europa

Scherjon,
    21-11-2018

Revieuws waren niet allemaal even top, maar toch voor deze camping gekozen. En wat hebben wij een top vakantie gehad! Het zwembad is in één woord geweldig. Sanitair is verouderd en kan een opknapbeurt gebruiken. Restaurant is goed en personeel is erg vriendelijk. De weg oversteken en je bent aan het meer! Prachtige kleine strandjes maar ook grote stranden( zijn wel drukker, en je staat dan wel snel in de file)

Oud annecy is een prachtige stad! Met veel leuke uitstapjes. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ideale camping aan het meer

Marjolein,
    11-10-2018

Grote en nette camping gelegen aan het meer. De plaatsen zijn groot. Weinig Nederlanders op de camping, wel veel kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima

Onno,
    7-9-2018

Het is een prima camping goed verzorgd en uitstekend sanitair alleen ligt het iets te ver van het meer als je spullen wilt meenemen en moet lopen

Gereisd anders in september 2018

Prima camping in een prachtige omgeving

Ferdinand,
    23-8-2018

Een prima camping in een prachtige omgeving. De faciliteiten op de camping zijn goed en de medewerkers behulpzaam. Een heel leuk zwembad voor gezinnen met jonge kinderen, fietsverhuur, bakker etc. Alleen de speeltuin vonden we wat tegenvallen, we denken dat hier meer van te maken is. Weinig speeltoestellen en een vervelend stoeprandje waar jonge kinderen over kunnen vallen.

De stacaravan was basic, maar nog redelijk ruim en schoon en met fijne overdekte veranda. Wel misten we de airco, wat ook kwam door de hoge temperaturen tijdens ons verblijf.

De omgeving is prachtig, er zijn heel veel uitstapjes mogelijk in de (directe) omgeving die ook voor gezinnen met jonge kinderen leuk zijn. Daarnaast is het bewaakte zandstrandje in Saint Jorioz op een paar minuten rijden afstand met de auto een hele leuke plek voor vermaak bij het meer.

fantastisch

Maartje Pols,
    21-8-2018

Heerlijk rustige camping! geen accomodatie team aanwezig, maar dat was voor ons geen probleem met 2 kinderen onder de 4 jaar. Wij zaten in een mobilhome tegenover de receptie. Leuk huisje, was alleen niet goed schoon achter gelaten. de vorige bewoners waren nog al in de rui volgens mij.. overal witte haren. Dus mijn man heeft alle dekens uitgeklopt en op zijn knieen met een doek de grond schoongemaakt. Het servies vondt ik zelf ook niet echt fris, heb alles eerst afgewassen voor dat ik het ging gebruiken. Die fransen kijken niet zo krap heb ik het idee.. Verder prima huisje voor 2 weken. vanaf 16.30 tot 19.00 staat de zon op het huisje maar verder in de schaduw dus dat was ook goed uit te houden. Gewoon eenvoudige,rustige camping met wat huisjes en de rest kampeerplekken met mooi uitzicht! je zit 10min van het meer vandaan dus ideaal. 2x uiteten geweest in de buurt was ook goed te doen! Le Roselet in Duingt is echt een aanrader!Bonjour