Sorteren

campings St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

Reviews over St. Hilaire-de-Riez( Vendee)

Mooi gebied, camping geen aanrader voor kampeerder

De Boer
    25-8-2018

Postief:

Dicht bij kust

Leuk zwembad

Sanitair was zeer schoon.

Negatief:

Overwegend mobile homes en zeer weinig kampeerplekken

Uitsluitend Franstalig. Geen enkele Nederlander

Geen toiletpapier in sanitair gebouw. Dit mag je wel verwachten van een 4 sterren camping.

Leuke vakantie

Alexander
    14-8-2018

Goede camping, mooie locatie. Twee weken verbleven met vrouw en 4 kinderen.Prima stacaravan, erg netjes toen we arriveerden.

Prima

Martine
    13-8-2018

Mooie camping, zeer vriendelijk personeel, veel verschil in stacaravans. Wij hadden geboekt via een touroperator en hadden helaas een gedateerde stacaravan, oud terrasmeubilair etc. Caravan was bij aankomst wel schoon en bedden waren prima.

Mooie omgeving, genoeg te doen. Aanrader voor kinderen is het Avonturenpark Le Grand Defi, echt helemaal top!

Heerlijk direct aan zee

Dominique
    7-8-2018

kleine camping direct aan zee.

Wij hadden een vrij nieuwe caravan gekregen met uitzicht op de duinen.

Zwembad leuk voor kids.niet te groot dus overzichtelijk en paar leuke glijbanen.

Animatie alleen in Engels/Frans en beperkt

Prima camping om eenmalig naar toe te gaan

DVE
    1-8-2018

Prima vakantie gehad. Schone caravan. Leuke camping voor kinderen, je zit ook zo bij het strand.

Groot nadeel zwembad: ook hier handoek leggers, die daarna gaan ontbijten e.d. Ondanks de borden, wordt hier niks aan gedaan. Er is daar geen toezicht op..