Sorteren

Reviews over St. Chéron (Essonne)

Heerlijke plek om te vertoeven

De meyer anne
    8-2-2018

Vlak bij en in de bossen! Voor wie van de natuur en de rust houd! Er mogen geen autos op het terrein wat gewoon zaalig is. Er zijn electrische wagentjes en trollies beschikbaar wat het charmant maakt . Vooral de trollies.heel gezellig lekker restaurantje en een gemoedelijke sfeer... bizar die andere getuigenissen. Ik ga wel drie keer in het jaar daar naartoe... je kan er ook zalig wandelen en de buitendouhes zijn goddelijk

Heerlijke rustige camping

van Ofwegen
    24-8-2017

Na een wat lastige start (onze reservering was niet doorgekomen)snel opgelost en een mooie mobile home gekregen die netjes en schoon was.Je moet wel van rust houden want je hebt daar geen tv, slechte wifi/4g.NL pratende Belg bij receptie(toffe gast) wat ook wel prettig was.Kortom:snap de slechte recenties absoluut niet,echt een aanrader.Lekker dicht bij Parijs!Alleen helaas alle winkels/restaurants in de buurt dicht ivm grote uittrek van de Fransen

Prima te doen

Joyce
    23-8-2017

+ stacaravan is klein maar netjes en modern

+ bedden goed

+ douche is ook prima

+ zwembad verwarmd

+ speeltuin kids

+ nl sprekend bij receptie

+ brood bestellen voor volgende dag (1 stokbr 1,20)

+ disneyland = 60 min rijden

- wel wat afgelegen, aantal kleine plaatsjes in de buurt

- veel schaduw plekken doordat campimg in bos is

- animatie in het frans

- het landje rondom stacaravan is geen gras maar een onkruid veld.

We zitten hier een week in het hoogseizoen voor 250 euro via touroperator, qua prijs kwaliteit echt super

Hartstikke goed

Familie Kummer
    8-8-2014

Eerlijk gezegd begrijpen wij veel van onderstaande ervaringen niet. Nu 2 keer daar geweest met de kinderen. Geen last van mannen gemerkt, schoon, leuke kinderclub, goed toezicht op het zwembad en uiterst vriendelijk personeel. Ze spreken idd Frans, maar dat komt meer voor in Frankrijk. Heliomonde is niet alleen een doorgangscamping, maar ook een buitenverblijf voor Parijse naturisten. In de weekenden is het duidelijk drukker dan door de week. In tegenstelling tot veel andere campings is de sauna echt goed op temperatuur. Geweldig bakkertje in het dorp, goede, grote supermarkten in de buurt. Het campingterrein zelf is zo groot dat je er een heel eind door het bos kunt wandelen of rennen. Wij kunnen eigenlijk alleen maar heel positief zijn.