We hebben een aantal aanbieders voor Mont-Roig del Camp voor je op een rij gezet:

Reviews over Mont-Roig del Camp

Heerlijke vakantie

Julie & Hans,
    19-4-2019

Zeer mooie camping. Begin van de onze vakantie zeer rustig, laatste dagen wat drukker. Zeer vriendelijk personeel. Zeer veel dingen om te doen voor de kinderen (iedere avond wordt er gedacht aan de kinderen van verschillende nationaliteiten). Zeer mooi zwembad en heerlijk om op het kunstgras te liggen, geen gedoe met bedjes reserveren. Zeer veel te bezichtigen in de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Schitterend sanitair.

Opmodok,
    18-4-2019

Deze camping ligt pal aan het strand, wat overigens niet erg breed is. Er zijn 2 prachtige zwembaden. Een daarvan is vooral bedoeld voor kinderen. Supermarkt, restaurant ed. zijn uiteraard aanwezig. Het sanitair is hier werkelijk subliem. Die kwaliteit zou ik wel in ons huis willen hebben. Helaas is hier niets wat op een boulevard lijkt zoals in Salou en Cambrils. Midden over de camping loopt de spoorrails waar aardig wat treinen overheen rijden. Wij hadden geen last van de treinen, maar af en toe schalt die hoorn behoorlijk hard over de camping. Het Acsi tarief gold eigenlijk alleen maar voor een klein stukje naast de weg. Omdat dat gedeelte nogal uitgestorven was mochten we voor hetzelfde tarief toch op een duurdere plek vlakbij het strand staan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ok maar acsi was beter !

Marc Van Delm,
    28-2-2019

Ik was als andersvalide op de camping en kreeg veel support van de leiding en verantwoordelijken, er is een speciale ruimte met aangepast toilet voor andersvaliden. Echt een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2018

Luxe camping met een geweldige ligging!

Ivar,
    24-1-2019

Heerlijke camping! La Torre del Sol is een camping met veel faciliteiten en een geweldige ligging. We hebben daguitstapjes gemaakt naar Barcelona en Tarragona. De kinderen hebben genoten van het zwembad en ik van het prachtige strand. Onze huuraccommodatie was compleet ingericht en erg comfortable. Dit i een camping waar we zeer zeker nog een keer terug zullen komen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek en camping aan de Costa Dorada

Jackie,
    14-1-2019

Een uitstekende camping met een mooie ligging direct aan zee en eigen strand. In de buurt van de mooie badplaats Cambrils en interessante steden Tarragona en Reus.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)