We hebben een aantal aanbieders voor Mont-Roig del Camp voor je op een rij gezet:

Reviews over Mont-Roig del Camp

ok maar acsi was beter !

Marc Van Delm,
    28-2-2019

Ik was als andersvalide op de camping en kreeg veel support van de leiding en verantwoordelijken, er is een speciale ruimte met aangepast toilet voor andersvaliden. Echt een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke camping direct aan zee

Sam,
    25-9-2018

Super aardige ontvangst, behulpzame en vriendelijke mensen op de receptie. Douches zijn vernieuwd, alleen het warm water kan beter. Restaurant in september alleen in het weekend open, is niet duur maar het eten is van matige kwaliteit. We hadden weer een supermooie plek aan zee met stroom, water en afvoer. Strand is schoon en zee heerlijk om te zwemmen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

altijd ok

ivov,
    8-8-2017

alles is voor ons ok is niet superdelux maar alles is er wat ge nodig hebt.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Oasis Mar wordt steeds luxer

Jan,
    22-5-2016

Dit jaar is er een nieuwe ruimte met nieuwe wasmachines en een droger, ook hebben ze een invalide douche en toilet gemaakt. De directie streef er naar ieder jaar verbeteringen aan te brengen. Diverse plaatsen op de camping zijn groter gemaakt. 👍👍👍👍

Gereisd met partner in mei 2016

Klein en gezellig

Tonny v/d Dobbelsteen,
    3-5-2016

Gezellige leuke camping wel voor kinderen in de leeftijd tot ongeveer 10 jaar Het is erg overzichtelijk Leuk zwembad mooi speelveld Vlak aan het strand

Gereisd met partner in juli 2015