We hebben een aantal aanbieders voor Calella voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Calella voor je op een rij gezet:

Reviews over Calella

Prima camping, gunstig gelegen aan strand en centr

Pelgrim,
    23-8-2016

Camping was netjes verzorg en personeel heel erg vriendelijk. Gunstige ligging aan strand en centrum van Calella. Nadeel was de steile wegen omhoog op de camping om met de auto bij je plek te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Top camping

Tahira van Rooij,
    1-8-2015

Mooie camping met alleen tenten. Een terras camping met mooie plekken, eventueel met zicht op zee. Zeer vriendelijk personeel die 24/7 aanwezig is. Camping winkel was 24/7 open (als je à nachts wilde snacken liep je naar de receptie en ze opende dan speciaal de winkel voor je. Je moet alleen niet bang zijn om een stijle berg op te rijden (ingang).

Gereisd met vrienden in juli 2015

dat viel mee!

anisa,
    4-5-2012

Na alle slechte beoordelingen viel het me heel erg mee. Oke, het is steil, met de auto vond ik het eerst doodeng, maar het went. 61 treden beklimmen hebben we ook overleeft. Ontzettend behulpzaam personeel. een man die mij de eerste keer hielp met de auto (ik durfde de helling niet op in het donker), Sonia die ons uitgebreid advies gaf over tripjes, treinreis enz. en vriendelijke dame die haar uiterste best deed om ons een lekker ontbijt te bezorgen wat zeker ook lukte. de vijfpersoons bungalow was klein maar compleet, mooi uitzicht, goede bedden, lekkere douche, schoon en netjes, leuk met veranda. 1 slaapkamer met tweepersoonsbed en 1 slaapkamer met een stapelbed en eenpersoonsbed. Heerlijk ontbijt met warme croissantjes, geklutst ei, geroosterd brood, lekkere koffie en voor de kids warme chocomelk. Het strand is vijf minuten lopen, het centrum ongeveer tien/vijftien minuten. Al met al een prima verblijf gehad in camping El Far.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Prima Camping aan strand en net buiten Calella

Carola,
    18-8-2009

Aangekomen op camping konden we voor 12.00 uur in ons (4-pers)huisje. Eenvoudig (weing stopcontacten), maar prima huisje, goede bedden en lekker onder de bomen gelegen (geen airco gemist). Hadden een blauwe bungalow, vrij laag gelegen. Het zwembad is aan de kleine kant, maar op 100 mtr is een geweldig strand met een prachtige zee waar het goed zwemmen is. Kampwinkel heeft een beperkt assortiment, maar verschillende supermarkten op enkele minuten loopafstand. Zeer vriendelijke mensen zowel op de camping als in Calella zelf. NL animatie (Yvonne) was prima voor kinderen t/m 12: 's-morgens in zwembad , 's-middags miniclub en ook 's-avonds werd er wat georganiseerd. Op strand sportieve activiteiten. Wij hebben het prima naar onze zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

De camping is inderdaad niet auto-vriendelijk: stijl en weing parkeerplekken, waar wij overigens geen last van hadden (wij waren met de trein) Station op 1,5 km afstand, goedkoop reizen naar Barcelona (6.80 voor retourtje)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

kleinschalige camping vlak aan strand en stadje

carola,
    18-8-2009

Niveau camping, huisje voor 4 personen (Blauw) prima, maar weinig stopcontacten. Huisje voor 5 pers is ruimer van opzet. Onder de bomen gelegen, dus geen airco nodig.

Camping met Ned. animatie, prima voor kinderen t/m 12. Mensen zeer vriendelijk, zowel op camping als in Calella! Kampwinkel heeft beperkt aanbod, maar supermarkten zijn op korte loopafstand. Strand op +/- 100 mtr. Zwembad is vrij klein, maar prima

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009