We hebben een aantal aanbieders voor Calella voor je op een rij gezet:

Monique,
    9-10-2018

+ Vriendelijk personeel

+ Prachtig uitzicht

+ Verouderd, maar schoon sanitair.

+ Goed warm water voor de afwas en douche

+ Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen "handdoekje leggen"

+ Ruime schaduwrijke plaatsen

+ Elke dag ruim voldoende vers brood, broodjes en stokbrood

- Hèèl er stijl

- Treintje rijdt niet voor 8.30 uur en na 20.30 uur

- Patatjes halen uit het restaurant was geen succes, vieze koude half gare slappe patat.

- Strand is openbaar en veel te klein en mega druk vooral in het weekend. 15/20 minuten lopen naar Calella en je hebt een prachtig breed strand.

- 2 haakjes aan de deur in de douche om je spullen op te hangen, maar geen plankje/ bankje voor je spulletjes op te leggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gran exito! Groot succes!

Fam. van Binsbergen-Bouwman,
    9-9-2018

Samen met mijn partner in September deze camping bezocht. Ik kom hier al 21 jaar en het is fantastisch! Sanitair schoon en personeel is super! Vroeger kwam ik al met mijn ouders hier en nu zet ik het met mijn eigen gezin voort. Kortom, een echte aanrader! Het enige wat mensen tegen de borst kan stuiten is het klimmen. Het is een terras camping en met een beetje pech wordt je bovenaan geplaatst, en dat betekent kuit spieren kweken! TIP: vraag met reserveren om een lage plek.

Gereisd met partner in september 2018

Ligging prima, maar voor ons eenmalig

Nathalie,
    14-8-2018

Wij hadden een bungalow, voor de ingang meteen rechts. Hierdoor was het minder ver lopen naar de receptie, het restaurant of de winkel. Ook waren we zo op het strand. Wel ver van het zwembad maar daar zijn we maar 1x geweest omdat we het water niet fris vonden. De ligging beviel ons prima, alleen 's avonds soms het geluid van de animatie van de camping Bona Vista (die ingesloten ligt) door het geluid van onze camping heen. Maar voor middernacht is alles stil.

Bedden waren erg kort, als je langer dan 1.80m bent pas je er niet in. Ook de badkamer is heel erg klein waardoor je altijd wel ergens tegenaan stoot. Wifi is waardeloos. Gratis wifi doet het niet en de betaalde wifi werkt slecht; niet in de bungalow en niet als het druk is. Kost € 24,90 voor 2 weken (1 code te gebruiken op meerdere apparaten maar slechts op 1 tegelijk), we kregen er wel 2 voor de prijs van 1. Bungalow heeft overdekt terras en airco, daar waren we heel blij mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Judith,
    14-8-2018

Prima camping! Steil, maar het treintje brengt prima uitkomst. Zeezicht wordt idd beperkt door hoge bomen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk strandje via trap onder de weg door te bereiken. Naar Barcelona met de trein was super! Bezoek aan Girona en Montserrat ook zeer de moeite waard.

Sanitair prima, goede straal, warm water. Weinig plek om spullen droog weg te leggen, maar met warm weer en weinig kleding levert dat niet al te grote problemen op.

Iets oudere kinderen zullen hier wat beter uit de voeten kunnen, dan degenen rond een jaar of 5-6

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gezellige, gemoedelijke camping!

Monica,
    10-8-2018

+ Vriendelijke eigenaren/personeel!

+ Caravan wordt naar plek gebracht.

+ Warm water bij de douches. Afwaswater zelfs heet!

- Geen plankje om douchespullen op te zetten of spullen droog weg te leggen.

- Stonden op rij G6. Plek had geen zeezicht omdat bomen te hoog zijn.

- Mooiste plekken voor vaste campinggasten.

- Matige animatie.

- Geen verlichting bij voetbalveld en tafeltennistafels.

Openbaar strand. Via pad onder de weg en trap te bereiken. 's Weekends te druk.

+/- Zwembad redelijk. Genoeg bedjes.

- Treintje komt niet helemaal boven (zwembad) of beneden (strand). En dat is met +30gr. een hele beproeving!

Naar centrum Calella is goed te lopen. Winkels niet aan boulevard.

1e keer Spanje. Al met al een fijne vakantie gehad en we komen zeker nog een x-tje terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018