La Franca-Ribadedeva

We hebben een aantal aanbieders voor La Franca-Ribadedeva voor je op een rij gezet:

Reviews over La Franca-Ribadedeva

Een fantastisch verblijf..

Jan Leenders,
    14-9-2017

Aardige eigenaars, grote plekken, modern sanitair, mooi uitzicht, dichtbij zee én de Picos. Goede mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Goed restaurant, aardige bediening. Prachtig zwembad. Leuk, centraal gelegen parkje met speeltuintje.Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Camping Colombres

richard Visser,
    31-8-2016

Camping Colombres is een uitstekende camping Modern en schoon sanitair met muziek . Plaatsen zijn groot Vlak bij de tolvrije snelweg en toch rustig gelegen. Voornamelijk Spanjaarden . Receptie is zeer bescheiden en vriendelijk . 10 dagen verbleven met gezin. Zou zo weer terug gaan Nog niet uitgekeken in het mooie Asturias.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 11 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

S. van Lieshout,
    7-8-2016

De camping is niet al te groot en heeft een speeltuintje, beperkte animatie (Spaans), een winkeltje, restaurant en een lekker zwembad. Strand op 5km.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Jack,
    14-10-2014

Camping Colombres is een prima plek om te verblijven. De ontvangst is prima, buitengewoon vriendelijk personeel. Proberen op een charmante manier Engels te spreken maar vinden het prettig wanneer je een paar woorden Spaans spreekt. Mooie ruime plekken, ruimte genoeg op 1 plaats voor een bestelwagen, een caravan en een bijzettent. Er bleef nog genoeg plek over om ruim te zitten. Het restaurant is prima, niet duur en gezellig, hetzelfde geldt voor het terras. Sanitair wordt prima schoongehouden en is in goede staat. In de winkel is een ruime sortering tegen hele redelijke prijzen. Dit is een prima camping voor een bezoek aan de Picos de Europa of de prachtige kust die op een steenworp afstand ligt. Het enige wat tegenviel was de Internetsnelheid maar dat is een Spaans probleem. Wat dat betreft zijn wij goed verwend, hier gaat alles in tempo turf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima rustig gelegen camping niet ver van zee

Jenny86,
    25-7-2014

Camping Colombres is een rustig gelegen camping. Het ligt niet ver van zee, op 5 minuten rijden vind je al het eerste strandje (playa franca). Als je wat verder zoekt en niet bang bent om de wat afgelegen weggetjes in te gaan, vind je hier nog veel mooiere strandjes met idyllisch uitzicht. (Playa de Pendueles bijvoorbeeld)

De camping wordt goed onderhouden, achtergebleven vuil wordt dagelijks opgeruimd en Wel 3 of 4 keer per dag wordt het sanitair uitgebreid schoongemaakt. Deze camping wordt voornamelijk bezocht door Spanjaarden. Bij de receptie spreken ze voldoende Engels om je goed te kunnen helpen. De receptie en de bijbehorende winkel (met brood) zijn open van 9 uur tot 11 uur savonds.

In Unquera is een supermarkt te vinden (de Lupa) dat is 10 minuten rijden.

Kinderen hebben voldoende speelmogelijkheid. Naast het toiletgebouw bevindt zich een groot speelveld, met de mogelijkheden tot voetbal, tafeltennis, basketbal en een speeltuin. Daarnaast is er ook een zwembad met ligbedden.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)