La Franca-Ribadedeva

We hebben een aantal aanbieders voor La Franca-Ribadedeva voor je op een rij gezet:

Reviews over La Franca-Ribadedeva

Een fantastisch verblijf..

Jan Leenders,
    14-9-2017

Aardige eigenaars, grote plekken, modern sanitair, mooi uitzicht, dichtbij zee én de Picos. Goede mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Goed restaurant, aardige bediening. Prachtig zwembad. Leuk, centraal gelegen parkje met speeltuintje.Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Camping Colombres

richard Visser,
    31-8-2016

Camping Colombres is een uitstekende camping Modern en schoon sanitair met muziek . Plaatsen zijn groot Vlak bij de tolvrije snelweg en toch rustig gelegen. Voornamelijk Spanjaarden . Receptie is zeer bescheiden en vriendelijk . 10 dagen verbleven met gezin. Zou zo weer terug gaan Nog niet uitgekeken in het mooie Asturias.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 11 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch plek!!

Esther,
    13-8-2016

Deze camping ligt op een prachtige plek direct aan zee! Een heerlijk zand strand naast de camping met adembenemend uitzicht! De camping wordt goed onderhouden en het sanitair is nieuw, en er zijn de gehele dag 2 schoonmakers in de weer om alles schoon te houden! Het personeel is erg vriendelijk maar spreekt matig Engels. Vanaf onze camping plaats hebben we direct uitzicht op de zee en het strand. Op een speeltuintje en een voetbalveld na is er weinig te doen voor kinderen maar het strand is natuurlijk 1 groot speelparadijs. De camping oogt erg klein maar de plaatsen zijn ruim genoeg. De camping biedt plaats voor ongeveer 150 personen waarvan ongeveer 95% Spaans is. Wij zijn half augustus de enige Nederlanders op de camping en de camping zit vol!! Reserveren is daarom verstandig in het hoogseizoen. Als je graag wilt surfen dan ligt er op 10 minuten rijden San Vicente de baraquere. Hier kunnen beginnende en gevorderde surfers hun hart ophalen! Zeker een aanrader deze camping!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping

S. van Lieshout,
    7-8-2016

De camping is niet al te groot en heeft een speeltuintje, beperkte animatie (Spaans), een winkeltje, restaurant en een lekker zwembad. Strand op 5km.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Jack,
    14-10-2014

Camping Colombres is een prima plek om te verblijven. De ontvangst is prima, buitengewoon vriendelijk personeel. Proberen op een charmante manier Engels te spreken maar vinden het prettig wanneer je een paar woorden Spaans spreekt. Mooie ruime plekken, ruimte genoeg op 1 plaats voor een bestelwagen, een caravan en een bijzettent. Er bleef nog genoeg plek over om ruim te zitten. Het restaurant is prima, niet duur en gezellig, hetzelfde geldt voor het terras. Sanitair wordt prima schoongehouden en is in goede staat. In de winkel is een ruime sortering tegen hele redelijke prijzen. Dit is een prima camping voor een bezoek aan de Picos de Europa of de prachtige kust die op een steenworp afstand ligt. Het enige wat tegenviel was de Internetsnelheid maar dat is een Spaans probleem. Wat dat betreft zijn wij goed verwend, hier gaat alles in tempo turf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014