La Franca-Ribadedeva

We hebben een aantal aanbieders voor La Franca-Ribadedeva voor je op een rij gezet:

3-sterren camping La Franca-Ribadedeva

Reviews over La Franca-Ribadedeva

Aanrader

johan den boer,
    24-6-2012

Goed verzorgde camping. Bezocht begin juni 2012. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Picos de Europa. Goed bereikbaar via de A8 en de bewinkeling is kort bij (Lupa, 2,5 km). Goede ligging en redelijke staanplekken op terrassen met zicht op de uitlopers van de Picos. Het populaire ‘Picosplaatsje’ Potes, bereikbaat via een her en der (zeer) smalle koof (caravan/camper!) ligt op 40 km afstand. Sanitair perfect, modern en zeer schoon. Heet water, ook bij de afwas. De eigenaren zijn (zeer) vriendelijk en mevrouw spreekt begrijpelijk Engels. Free WiFi in de buurt van receptie en bar/restaurant. De strandtoegang bij La Franca (3 km) is redelijk. Kortom een aanrader voor korter of langer verblijf.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)