We hebben een aantal aanbieders voor Soltau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Soltau voor je op een rij gezet:

Reviews over Soltau

• 7Carla Beumer24-01-2018

Geen grote plaats, maar toch de moeite waard.

Soltau is een gezellig plaatsje. Wij waren er met de Kerst tien zaten de winkels dicht. Er is een leuk centrum met redelijk wat winkels. Ook een paar leuke terrasjes en restaurantjes. Verder is er een speelgoedmuseum (op 2 locaties vlakbij elkaar) wat ook zeker de moeite waard is. Je mag ook zelf diverse spelletjes doen. Zelfs zonder kinderen is het toch leuk en herkenbaar.

• 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9zandbergen04-11-2016

fantastische stad

ontzettend genoten van deze stad. Heerlijk gegeten bij de Griek Delphi een echte aanrader en ook bij mylord gegeten ook een aanrader leuk om te winkelen en bezienswaardigheden. Heide park een super park maar intrede erg prijzig is dat we kortings kaarten kregen van een vriendelijk vrouw uit de stad. Outlet ook super gezellig ook een aanrader om naar Bergen en Belzen te gaan waar Anne Frank ligt met haar zus Margo Fank. wat ook erg leuk was is de kaarsen makerij alleen jammer dat je niet echt kon zien hoe het gemaakt wordt wij kregen wel een kleine demo. Voor mensen die van Tanks houden is het panzer museum ook een echte aanrader of te wel een leuke stad. erg vriendelijke mensen.

• 9Sfeer in stad

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

augustus 2015

• 7Jan20-06-2014

Rondom in bossen en heide.

Kleine stad met oud centrum, met speelgoedmuseum, waar de kinderen ook mogen spelen! Diverse eetgelegenheden waar service nog vooorp staat. Mooi voor een weekje!

• 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Drop03-09-2013

Super leuk dorp/ stadje

Omgeving leent zich goed voor wandelaars ook wel voor fietsers. Wij hebben ook o.a Bergen Belzen bezocht en zijn naar het graf van Anne Frank geweest erg indrukwekkend.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ton en Mien Timmermans12-08-2013

Heel leuk gezellig plaatsje

Het is een heel vriendelijk stadje met verschillende winkels. Trouwens wat mij opviel was dat kleding hier de helft goedkoper is dan in Nederland.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 6tani_geukens21-07-2012

stil dorpje met niet veel te doen.

er waren twee musea, een speelgoedmuseum en een museum over de historie van Soltau, voor de rest is er echt niet veel te zien, buiten Soltau is er dus wel het op één na grootste pretpark van Duitsland (grootste is Europapark in Rust) en voor dit park waren we dus in Soltau. helaas heb ik geen foto of film te plaatsen van het dorp want er was niets de moeite waard om te vereeuwigen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9cma.pma04-05-2012

leuk...........

Erg leuk stadje met diverse terrassen. Leuke winkels en veel gelegenheid om lekker te eten. Alles zeer betaalbaar. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Voor herhaling vatbaar.

• 10Sfeer in stad

Einfach atemberaubend geil! ;D

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8D van Schepen29-12-2007

Leuk stadje met ruim voldoende winkels en eetgelegenheden.

Gereisd in december 2007