campings in Sofia

We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Reviews over Sofia

• 8Jannie04-11-2019

Vitosha Downtown Appartments Sofia echt een aanrad

Wanneer je Sofia bezoekt in Bulgarije is het appartmentencomplex Vitosha Downtown Appartments echt een aanrader. Het ligt aan de rand van het centrum, dichtbij Vitosha straat. Op loopafstand liggen de belangrijkste bezienswaardigheden van Sofia. Er zijn verschillende appartementen, de grootste is voor max. 10 personen. Het ziet er keurig uit. Ontbijt kun je er bij boeken, dit is bij de buren in het restaurantje. Prima voor elkaar.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Héloïse09-11-2018

Goedkoop, cultuur en plezier!

Sofía in Bulgarije is een erg leuke stad om te bezoeken. Het centrum heeft fijne restaurants waar je goed en veel kunt eten voor weinig geld. Ook een gezellige cocktailbar! Tevens leuke moderne winkeltjes en een overdekt winkelcentrum. De cultuur liefhebbers komen hier ook zeker aan hun trekken; er zijn diverse kerken en moskees om te bezoeken. Wij hadden in Nederland al de gratis Balkan Bite Tours geboekt. Een wandeltocht door Sofía waar de gids ons langs plaatsen bracht waar we een nationale lekkernij kregen. Erg leuk was dat met een gezellige groep van allerlei nationaliteiten! De taxi is Sofía is super goedkoop dus je kunt van hot naar her gaan zonder teveel kwijt te zijn. We zouden deze stad zelf niet zo snel gekozen hebben om te bezoeken maar via een verrassingsreis daar terecht gekomen. Wij vinden het een aanrader!

• 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 8chantal14-06-2018

Geweldig mooie stad!

Sofia is een mooie authentieke stad. Leuk om alles te voet te doen maar met een taxi zie je wel meer en is hartstikke goedkoop (let hierbij wel op dat je een oke-taxi of een taxi eindigend met telefoonummer 911 hebt want de rest is niet te vertrouwen qua ritprijs en deze zijn gesubsidieerd door de overheid). Toen wij er waren lag er sneeuw (21 januari) maar dat doet niks af aan de stad. De mensen zijn wat schuw maar dit komt niet door ons als toeristen maar door hun angst voor het onbekende (is ons verteld). Ikzelf zou hier niet langer vertoeven dan 4 dagen want dan heb je het wel gezien. Kortom mooie stad en voor heel weinig geld kun je lekker tafelen en drankjes doen overal. Voor de winkel liefhebber die kan hier zijn hart ophalen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Ineke17-04-2018

Erg leuk voor een weekend weg

Je kunt al voor erg goedkoop naar Sofia vliegen (ook vanaf Schiphol). We verbleven in een airbnb. Hiervan is het aanbod groot in Sofia! Je kunt er met een tour mee die tripjes naar een natuurgebied in de buurt brengt en waarmee je kunt wandelen. Echte aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Jim19-02-2018

Zeker nog een keer

Het was een erg leuke stad om te bezoeken. Wat het bij ons wel echt de leuke sfeer gaf was dat er toen sneeuw lag, en in Nederland niet. Was ook een erg leuke kerstsfeer toen. Leuke winkeltjes en ook de Shopping mall was erg leuk. Vooral was alles ontzettend goedkoop en kon je overal lekker eten.

• 7Uitgaanslevenn

• 6Sfeer in stad

Gereisd in oktober 2016

• 8C Bakker21-06-2017

Geweldige stad

Sofia is een geweldige en internationale stad. Je moet de weg een beetje weten te vinden, maar je hebt hier tal van leuke straatjes en pleintjes waar je kunt winkelen of je ogen uitkijkt bij oude monumenten of gebouwen.

De hoofdboulevard is gezellig en zeker 's avonds tijdens een drankje de beste en leukste plek om te zijn. Verder kun je je overal in de stad vrij bewegen, je hoeft je hier niet bang te voelen.

Rondom de stad vind je veel oude Sovietwijken, dit hoort bij Sofia en Bulgarije. Je moet er van houden...

Verder altijd vriendelijke mensen, maar het blijft een (te) drukke stad waar je met de auto maar moeizaam doorheen kunt komen.

• 9Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8elzapaenen20-06-2017

leuke stad niet te druk

de stad is met metro heel gemakkelijk te bereiken van uit station bij luchthaven wat bezienswaardigheden/parken/goedkoop eten en drinken alles netjes leuk als trip voor 2 dagen

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 3Michael15-05-2017

Nooit meer

Nog nooit zo'n lelijke stad gezien. Je gaat van getto wijk naar getto wijk, alleen de boulevard is goed te doen.

Verder een aanrader om een soort stap-en-hap te doen via Balkan Bites.

Ook een aanrader is om folklore restaurants te bezoeken, wij hebben Chevermeto & Hadjidraganov's Houses gedaan. (je moet toch wat in zo'n lelijke stad)

Pas op voor zakkenrollers!

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 10JohnV3126-03-2017

Sofia is nice

Safe and pleasant city. Go for a walk, a drink, a dinner around Serdika, in the center, and walk along Vitosha boulevard or in NDK park. Enjoy.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving