Reviews over Soca

Prima camping

Christel,
    30-8-2018

Wij vonden dit een hele fijne camping. Gelukkig hadden wij van tevoren gereserveerd, want meerdere dagen tijdens ons verblijf was het vol. In de buurt meerdere campings gezien, maar wij waren blij met onze stek. De camping was eigenlijk voller en groter dan wij vermoeden en ook gewend zijn, maar desondanks bleef het zijn rust en charme houden. Vanuit de tent volop zicht op de bergen en beneden aan de camping (via een brug) de soca rivier met leuke stromingen (prachtig voor de kinderen met een bootje) en rotsen (om vanaf te springen). Wel echt koud en waterschoenen zijn aan te raden! 's ochtends is er een broodjesservice en daarnaast een klein restaurantje. Voor de liefhebbers eveneens forel te bestellen voor op de barbecue. Sanitair is schoon en goed geregeld. Voor de tent kan je een vuurtje stoken. Bovec (+ supermarkt) ligt op ongeveer 10 km afstand, het mekka van de outdoor. De outdooractiviteiten waren super, maar wel aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prachtige omgeving!

marianne,
    13-8-2018

Prachtig gelegen rustige camping bij paradijselijk riviertje. De camping ligt midden in de natuur in een dunbevolkt gebied, zodoende is het wel ver van 'alles'. Een fatsoenlijke supermarkt is bijvoorbeeld behoorlijk ver (> half uur) rijden, maar daar kun je je op instellen. Je zoekt zelf je plaats uit op de camping die toen wij kwamen 'vol' was (er was ruim voldoende plek), gelukkig hadden we van tevoren geboekt. De eigenaar heeft de camping liever niet te vol, en dat is zeer prettig want daardoor blijft de camping rustig en schoon. Het sanitair is zeer netjes, er wordt de hele dag door schoongemaakt. De rest van de camping ziet er ook erg verzorgd uit. Op de camping is niet echt een restaurant, maar je kunt er pizza's eten en er is een ruime keuze aan drankjes, ijsjes en 's ochtends veel broodjes; alles tegen een schappelijke prijs. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk.

We gaan zeker eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige bergcamping

Mirjam,
    6-8-2018

Mooie kleine camping, aan een rivier in een fantastische omgeving . Het sanitair was netjes, maar wel een beetje weinig voor het aantal mensen dat er was. Er lopen wandelroutes vanaf de camping, vooral de route rond een waterval aan de weg achter de camping is een aanrader! Je mag zelf een plekje zoeken, wij hadden een mooie, ruime plek. In het hoogseizoen is het aan te raden vroeg te komen, voor 2 uur, daarna was het steeds vol. Maar elke ochtend vertrokken er ook weer veel mensen dus het liep wel door.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping en heerlijk rustig

Jan,
    3-8-2018

Super camping. Heerlijk rustig. Plaatsen zijn niet genummerd. Je zoekt een plekje en daar sta je dan in de natuur. Aan weerszijde rotswanden en de Soca stroomt er langs. Te koud om in te zwemmen, maar wel super mooi. Ook de wandelingen langs de Soca zijn een aanrader. Helder water. Sanitair is super goed verzorgd en schoon. Op de camping kan een lekkere pizza besteld worden. Hout voor een vuurtje op de plek is verkrijgbaar. Kortom: een super camping waar we zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige camping

Anneke,
    5-8-2017

Prachtige camping. Schoon en prima kwaliteit sanitair. Vooral het uitzicht: de omliggende bergen maken het prachtig. Leuk en gezellig restaurantje voor een kop koffie of een pizza. Leuk speeltuintje voor kids. En 's avonds lekker een vuurtje maken voor de tent! Mooie wandelingen te maken in de omgeving. Ook uitstapje gemaakt naar Bled maar dan vonden wij de omgeving van de Soca toch veel mooier.

Nadelen: het (mooie) riviertje was ijskoud, dus zwemmen kan je er niet in. Daarom snap ik niet dat de campings aan de soca geen zwembad hebben. Met zwembad zou ik de camping een dikke 10 geven!! Verder is het weer erg wisselend. De ene dag koud en regen, maar als de zon schijnt erg warm. Je moet daarmee dus geluk hebben! Al met al toch een aanrader voor een week. Daarna zijn wij doorgetrokken naar Kroatië en Bosnie voor lekkerder weer en warm zwemwater! Dat maakte voor ons de vakantie perfect afwisselend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017