Campings Slovenie

Reviews over accommodaties in Slovenie

Geweldige plek

Egbert Sportel,
    17-9-2018

Kamp Rut is prachtig gelegen net buiten Kobarid. Niet zoals de meeste campings in deze streek aan de oever van de Soča rivier, en met vrij uitzicht op de bergen. Een deel van de camping ligt op een helling, er zijn grote en kleine terrassen. Aan de voet van de heuvel ligt het cafe waar je iets kunt drinken of een eenvoudige maaltijd kunt bestellen. Boven het cafe zijn drie gastenverblijven, eenvoudige kamers met half pension. Het cafe kijkt uit op het vlakke deel van de camping, waar een kleine speeltuin is, een voetbalveld en plaatsen voor campers en caravans. De vriendelijke eigenaar heet je welkom met een lokaal drankje. Wij waren hier in september, het seizoen is dan bijna voorbij. Er waren nog drie of vier andere gasten. Op andere campings in Kobarid was het veel drukker, veel motorrijders en kanovaarders. Die campings zijn ook duurder. D e omgeving is zeer geschikt om te wandelen, fietsen of kanovaren. Ook paragliding kan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zoals we wensten dat onze vakantie zou zijn 😍

Ilona Marcel en Bart,
    8-8-2018

Een geweldige camping voor mensen zoals ons die houden van rust , relaxt, natuur, aardige mensen en gezelligheid en muziek. De eigenaar en zijn dochter zijn erg aardig en behulpzaam . Je moet geen luxe verwachten en er staat ook geen animatie team klaar voor de kinderen! Voor ons de perfecte vakantie ! Wij zijn 2 weken geweest en komen zeker terug 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk relaxed

Carla,
    7-8-2018

Gemoedelijke camping aan de mooie warme Kolpa rivier. Kinderen konden heerlijk spelen en zwemmen in de rivier. Mooi grasstrand met goed restaurant. Klimbos ook leuk met voor de rest ook genoeg speel-faciliteiten voor kinderen voor alle leeftijden. De douches was het enige minpunt voor ons, het water was niet warm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping

Rob,
    8-9-2017

Camping is mooi gelegen aan de rivier. Restaurant is erg goed, vriendelijke bediening en goed, heel goed sanitair! De omgeving leent zich prima voor sportieve activiteiten zoals, wandelen, klimmen, raften etc. De camping is echter nooit vol m.a.w. de terreinen worden helemaal volgepropt en voor je het weet sta je ingesloten tussen tenten, vouwagens, campers en caravans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bijzondere camping!

Wendy,
    31-8-2017

Wij kampeerden 7 nachten op deze camping. Vanuit de campingplek prachtig zicht op omliggende bergen. 's Avonds ontelbare (vallende) sterren te zien. Wij hadden een plekje met vuurkorf aan de rand van de camping (cone 4), echt geweldig!!! Met het geluid van de rivier op de achtergrond bij het kampvuur zitten is voor ons het ultieme kampeergevoel. Dat mochten we ervaren op Kamp Liza. Let op: De toegangsweg naar de camping vanuit Bovec is erg stijl en redelijk smal. Toen wij er kampeerden waren er ook enkele grote groepen (kanoërs) aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017